ملی پوش واترپلوی ایران: کوشش ما رسیدن به فینال بازی های آسیایی است، برگزاری اردوی مشترک با صربستان تاثیرگذار بود

به گزارش آیان کتاب، ملی پوش تیم واترپلوی ایران گفت: ما تمام کوشش خود را می کنیم که به فینال بازی های آسیایی برسیم. شرایط خودم نسبت به اول اردو خیلی بهتر است و یک پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشتیم و در کوشش هستیم تا بتوانیم برترین عملکرد خود را برجای بگذاریم.

ملی پوش واترپلوی ایران: کوشش ما رسیدن به فینال بازی های آسیایی است، برگزاری اردوی مشترک با صربستان تاثیرگذار بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهدی برزگری، ملی پوش واترپلو ایران در مصاحبه با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو تا آغاز مسابقات بازی های آسیایی هانگژو گفت: شرایط خوبی داریم و تمرینات مان به خوبی پیش می رود. تیم ملی صربستان در ایران است و با این تیم بازی محبت آمیز داریم که بسیار تاثیرگذار بود. تقریبا هفته ای 10 وعده تمرین داریم و از لحاظ آمادگی بدنی به شرایط خوبی رسیده ایم.

او ادامه داد: ما یک اردوی مشترک با تیم ملی صربستان داریم و پس از اتمام اردوی مان به صربستان می رویم و یک بازی محبت آمیز دیگر با صربستان برگزار خواهیم کرد. محتمل است پس از این اردو هم یک اردوی دیگری داشته باشیم و باید ببینیم شرایط به چه شکل رقم خواهد خورد.

برزگری درخصوص شرایط تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی های آسیایی و برنامه ریزی این تیم گفت: ما تمام کوشش خود را می کنیم که به فینال بازی های آسیایی برسیم. شرایط خودم نسبت به اول اردو خیلی بهتر است و یک پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشتیم و در کوشش هستیم تا بتوانیم برترین عملکرد خود را برجای بگذاریم.

ملی پوش واترپلو ایران در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان به جای مانده تا آغاز بازی های آسیایی، تیم ملی واترپلو ایران چه اهدافی را در پیش دارد؟ گفت: ما قطعا در 59 روز به جای مانده تا آغاز بازی های آسیایی هانگژو خیلی بهتر خواهیم شد. کسب مدال طلا با توجه به حضور تیم ملی ژاپن که یکی از قدرت های این مسابقات است، کار سختی است، اما ما کوشش خود را می کنیم تا بتوانیم برترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1215

به "ملی پوش واترپلوی ایران: کوشش ما رسیدن به فینال بازی های آسیایی است، برگزاری اردوی مشترک با صربستان تاثیرگذار بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش واترپلوی ایران: کوشش ما رسیدن به فینال بازی های آسیایی است، برگزاری اردوی مشترک با صربستان تاثیرگذار بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید