نجات زن سالخورده از تصادف با تراموا

به گزارش آیان کتاب، مرد موتورسوار با عکس العملی دیدنی یک زن سالخورده را از تصادف با تراموا نجات داد.

نجات زن سالخورده از تصادف با تراموا

خبرنگاران - یک زن سالخورده با عکس العمل سریع و دیدنی مرد موتورسوار از تصادف با تراموا جان سالم به در برد.

بنا به گزارش Metro، این موتورسوار در پشت چراغ قرمز متوقف شده بود که متوجه حرکت این زن سالخورده به سمت تراموا در حال عبور شد. این موتورسوار بلافاصله موتورسیکلت خود را در وسط خیابان رها کرد و این زن را از مقابل تراموا به عقب کشید. این موتورسوار با این عکس العمل خود از برخورد تراموا با این زن جلوگیری کرد. این اتفاق در شهر ماسیو، واقع در یک استان شمال شرقی برزیل رخ داد.

ویدئویی که به وسیله دوربین های خیابان تهیه شده چگونگی نجات این زن را به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می گردد این موتورسوار در آخرین لحظه خود را به این زن رسانده و او را از مقابل تراموا منتقل می نماید. بنا به گزارش رسانه های محلی برزیل، این زن 77 ساله که هویتش ریوته آکیولی، اعلام شده به دلیل مشکل شنوایی از نزدیک شدن تراموا بی خبر بود و قصد عبور از خیابان را داشت.

بیشتر بخوانید

خانم آکیولی در این باره گفت: من تراموا را ندیدم. من فقط احساس کردم در حال سقوط کردن هستم. این پسر مرا گرفت و روی زمین انداخت. من باز متوجه ماجرا نشده بودم. به او گفتم چیکار می کنی؟ او در جواب گفت به تراموا نگاه کن. من وقتی دقیق نگاه کردم تراموا را دیدم. این در حالی بود که من موقع رد شدن از خیابان فقط به خودرو ها دقت نموده بودم.

خبرنگاران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 966

به "نجات زن سالخورده از تصادف با تراموا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات زن سالخورده از تصادف با تراموا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید