هیوندای و اپل خودروی الکتریکی می سازند؟

به گزارش آیان کتاب، گروه خودروسازی کره ای هیوندای موتورز در بیانیه ای اعلام نموده است که در حال مذاکره با اپل برای فراوری یک ماشین الکتریکی خودران است.

هیوندای و اپل خودروی الکتریکی می سازند؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بیانیه هیوندای درباره همکاری با اپل تا کنون دو بار اصلاح شده است، در اولین اصلاح اظهار شد که هیوندای تنها یکی از چندین سازنده خودرو است که اپل با آن ها تماس گرفته است. تصحیح دوم به طور کلی ارجاع به اپل را حذف کرد، چرا که به نظر می رسد به طور کلی اپل در افشای اطلاعات در خصوص پروژه های آینده خود بسیار محرمانه عمل می نماید.

به نظر می رسد این پروژه در مراحل اولیه توسعه است و شرکت اپل سال 2027 را به عنوان هدف بالقوه توزیع ماشین در بازار در نظر گرفته است و رسانه های کره ای گزارش دادند که اپل و هیوندای برای فراوری باتری و فناوری خودران خودروی جدید، با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

این یک نکته مهم است که هیوندای اولین سیستم کنترل کروز مبتنی بر یادگیری ماشینی را توسعه داد و با توجه به اینکه اپل نه تجربه ای در این زمینه دارد، نه ظرفیت فراوریی دارد و نه شبکه فروش خودرو، بدیهی است که مایل به همکاری با یک سازنده اتومبیل است. بسیار زود است که بگوییم کدام شرکت به عنوان شریک اپل انتخاب می گردد، اما هیوندای شانس خود را امتحان نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 375

به "هیوندای و اپل خودروی الکتریکی می سازند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیوندای و اپل خودروی الکتریکی می سازند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید