گردهمایی نوروزی یک هزار نفری توان یابان شهر تهران

به گزارش آیان کتاب، خبرگزاری خبرنگاران-معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 از برگزاری گردهمایی نوروزی توان یابان (معلولان) در بوستان 22بهمن اطلاع داد.

گردهمایی نوروزی یک هزار نفری توان یابان شهر تهران

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، اسماعیل عربلو با اعلام این خبر گفت: مراسم عیددیدنی توان یابان با همکاری و مشارکت انجمن دفاع از حقوق معلولان ایران و با حضور یک هزار خانوار افراد دارای معلولیت در بوستان 22بهمن برگزار خواهد شد.

وی گفت: این برنامه همه ساله در یکی از بوستان های مناسب سازی شده با حضور افراد توان یاب به همراه خانواده هایشان در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی میان عزیزان معلول و ارتقای حضور و مشارکت آن ها در جامعه اجرایی می گردد.

عربلو یکی از اهداف برنامه دید و بازدید نوروزی توان یاب را آگاهی مسئولان شهری با نیازها و مسائل افراد دارای معلولیت برشمرد و ابراز امیدواری کرد با احصا و شناسایی این مسائل در جهت مناسب سازی و برطرف مسائل و معضلات آن ها گام های موثری برداشته گردد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: سال جاری شانزدهمین سالی است که این برنامه با گردهمایی یک هزار نفر از افراد توان یاب به همراه خانواده هایشان برگزار می گردد و با برپایی برنامه های شاد و متنوع اعم از کاناوال های نوروزی، استیج شادی، مسابقات ورزشی، شهربازی، پذیرایی و... همراه خواهد بود تا فضای شاد و مفرحی برای این عزیزان فراهم گردد.

به گفته وی این برنامه در روز پنج شنبه 11 فروردین ماه از ساعت 8 تا 17 در بوستان 22 بهمن واقع در خیابان قزوین نبش خیابان شهید عرب برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1009

به "گردهمایی نوروزی یک هزار نفری توان یابان شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردهمایی نوروزی یک هزار نفری توان یابان شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید