10 فیلم عاشقانه مناسب روز ولنتاین؛ از Midnight Sun تا Five Feet Apart

به گزارش آیان کتاب، می خواهیم شما را با 10 فیلم عاشقانه آشنا کنیم که روز های نوستالژیک را به یادتان آورده و برترین گزینه ها برای دیدن در روز ولنتاین هستند.

10 فیلم عاشقانه مناسب روز ولنتاین؛ از Midnight Sun تا Five Feet Apart

فردا روز ولنتاین است و همه برای یک روز عاشقانه آماده می شوند. در حالی که بسیاری یک قرار عاشقانه ماندگار را در شب ولنتاین را یک مهمانی ولنتاینی شلوغ را ترجیح می دهند، بعضی نیز دوست دارند در این شب سرد یک کمدی رمانتیک را با عشق زندگی شان دیدن نمایند.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 10 فیلم نوجوانانه ای آشنا کنیم که روز های نوستالژیک گذشته را به یادتان آورده و برترین گزینه ها برای دیدن در روز ولنتاین هستند. از کمدی های رمانتیک تا فیلم های با سرانجام غم انگیز، بدون شک در این لیست دستکم یک گزینه مناسب برای هر یک از شما که این مطلب را می خواهید وجود خواهد داشت.

هشدار: در ادامه ممکن است به ناگزیر بخشی از داستان هر فیلم افشا گردد.

10- Kissing Booth (2018)

این فیلم اورجینال که به وسیله نتفلیکس ساخته شده داستان دختری به نام الی ایوانز و دوست دوران کودکی اش، لین فلین را روایت می نماید که قرار است در یک مراسم جمع آوری یاری مالی برای مدرسه شرکت نمایند. اما وقتی همه دوستانش شرایط را برای آشنایی او با ناخوشایندترین پسر مدرسه فراهم می نمایند، زندگی الی به یکباره دگرگون می گردد. این فیلم تمام خصیصه های یک فیلم نوجوانانه را دارد: دختری ناشناخته که مشهور می گردد، پسر بد مدرسه که عاشق او می گردد و مهمانی های دبیرستانی. سناریو این فیلم به هیچ عنوان پیچیده نیست و تنها برای لذت بردن از دیدنی یک فیلم در روز ولنتاین ساخته شده است.

9- Sierra Burgess Is A Loser (2018)

در یک داستان عاشقانه معمول، شخصیت منفی داستان در ابتدا قهرمان داستان را اذیت نموده و تمام کوشش خود را برای تبدیل کردن زندگی او به جهنم می نماید. در فیلم Sierra Burgess Is A Loser، دختر بدجنس داستان به قهران فیلم یاری می نماید تا به عشق خود برسد. این دو به عنوان رقیب با هم روبرو می شوند، اما پس از اینکه با شخصیت دوست داشتنی پنهان یکدیگر آشنا می شوند سعی می نمایند به هم یاری نمایند. اگر چه داستان مجذوب کنندهی را باید انتظار داشته باشید، اما سکانس های دردناکی مانند خیانت، دروغ گفتن در شبکه های مجازی و صفحات مجازی گول زننده نیز در انتظار شما خواهند بود. البته باید به یاد داشته باشید که این سکانس ها نیز بخشی از مجذوب کنندهیت فیلم هستند و بدون شک در روز ولنتاین از دیدنی این فیلم لذت خواهید برد.

8- The Perfect Date (2019)

7- Easy A (2010)

شایعه یکی از کلیشه های محبوب فیلم های نوجوانانه است و در فیلم Easy A نیز شایعات ناخوشایند باعث می شوند که الیو پندرگاست از دختری ناشناخته به دختر مشهور دبیرستان تبدیل گردد. او که به وسیله دوستش تحت فشار قرار می گیرد تا تجربیات خود در تعطیلات سرانجام هفته کسل نماینده اش را روایت کند، به دوست خود دروغ می گوید. وقتی که دختر فضول مدرسه صحبت های الیو و دوستش را می شوند، داستان را برای دیگر دانش آموزان تعریف می نماید. بدین ترتیب دخترک بیچاره یک شبه رسوا می گردد، اما دوست دوران کودکی اش، تاد، بر این باور است که همه در خصوص او اشتباه می نمایند.

6- Midnight Sun (2018)

به علت بیماری که باعث می گردد نتواند در برابر نور مستقیم آفتاب قرار گیرد، کیتی پرایس تمام عمرش از آفتاب فراری بوده است. او تنها وقتی که خورشید غروب کند از خانه بیرون می رود و آنگاه است که برای غریبه ها می نوازد. وقتی کیتی با چارلی آشنا می گردد عاشق او شده و سعی می نماید بیماری اش را پنهان کند. فیلم Midnight Sun بعلاوه عشق یک پدر به دختر در حال مرگش را به تصویر کشیده و اگر چه برایش دردناک است، اما سعی می نماید به دخترش امکان برآورده شدن رویایش را بدهد، حتی اگر این رویا به قیمت جان دختر تمام گردد. فیلم به شکلی تراژیک به سرانجام می رسد به همین دلیل برای یک گریه احساسی در روز ولنتاین آماده باشید.

5- Five Feet Apart (2019)

استلای هفده ساله بیشتر عمر خود را با بیماری ژنتیکی فیبروز سیستیک (cystic fibrosis) دست و پنجه نرم نموده است. از این رو یک روز عادی او شامل مصرف قرص، رفتار ها و درمان های مکرر و رعایت بعضی محدودیت هاست. افراد مبتلا به این بیماری نباید با دیگران تماس نزدیک داشته و دستکم شش فوت از دیگران فاصله داشته باشند. اما این اوضاع پس از آشنایی استلا با پسری مجذوب کننده به نام ویل که بیماری مشابهی دارد تغییر می نماید. این دو خیلی زود به هم جذب می شوند، اما بیماریشان یک مانع بزرگ در راه عشق آن هاست. در حالی که عشق این دو به هم عمیق تر می گردد، آن ها تصمیم می گیرند قانون 6 فوتی را نادیده گرفته و کمی به هم نزدیک تر شوند.

4- If I Stay (2014)

یک موزیسین بااستعداد بین رفتن در پی رویای خود برای ثبت نام در یک کالج مشهور و دنبال کردن قلبش و ماندن در کنار عشقش، آدام، گرفتار شده است. وقتی مایا و خانواده اش در یک تصادف خودرو گرفتار شده و همه به غیر از او کشته می شوند، اوضاع پیچیده تر نیز می گردد. او در آستانه مرگ است و باید بین ماندن و رفتن تصمیم بگیرد، در حالی ک تجربه خارج از بدن به او می گوید که تمام عزیزانش را از دست داده است. این فیلم اهمیت لذت بردن و اهمیت دادن به هر لحظه ای از زندگی در کنار افراد مهم در زندگی و اینکه زندگی چقدر باارزش و شنماینده است را به ما یادآور می گردد.

3- Everyday (2018)

روحی به نام A هر روز در جسم فرد جدیدی حلول می نماید. یک روز، A در جسم پسری به نام جاستین بیدار شده و شیفته نامزد او به نام ریانون می گردد. این دختر خیلی زود از ماجرای A خبردار شده و رابطه ای عجیب بین این دو شکل می گیرد. آن ها سعی دارند هر روز یکدیگر را پیدا نمایند، در حالی که فاصله و شرایط زندگی در کالبد های متفاوت، اوضاع را برای آن ها سخت می سازد. فیلم Everyday بسیار متفاوت از هر فیلم دیگری است که نویسندگی آن را دیوید لویتان بر عهده داشته است. معنای این فیلم این است که همه عاشق روح و درون یک شخص می شوند و نه ظاهر او. این فیلم مناسب کسانی است که دوست دارند در روز ولنتاین یک فیلم درباره عشق واقعی را دیدن نمایند.

2- Everything, Everything (2017)

مدی هجده ساله از دوران کودکی به خاطر یک بیماری ناشناس مجبور به ماندن در خانه بوده است. همسایه اش، اولی، به وسیله پیغام متنی و پنجره ای که بین دو خانه وجود دارد با او ارتباط برقرار می نماید. از آنجا که مدی به شدت به بیرون رفتن علاقه داشته و در نهایت عاشق اولی می گردد، برای چشیدن مزه آزادی، جان خود را به خطر می اندازد. با پیشرفت داستان، او واقعیت بیماری خود را درک می نماید. تم اصلی این فیلم در خصوص این است که چطور یک نفر همه چیز خود را برای یک تجربه از عشق و شادی به خطر می اندازد. مدی بر این باور است که عشق به معنای همه چیز است، حتی اگر باعث گردد وی سلامتی اش را از دست بدهد.

1-The Fault In Our Stars (2014)

دو بیمار مبتلا به سرطان به نام های هیزل گریس لنکستر و آگوستوس واترز، در یک گروه حمایت از بیماران سرطانی با هم آشنا می شوند. آن ها هر دو به یک نویسنده غیرمعمول به نام پیتر ون هوتن و نوشته های او علاقه دارند. این دو در ادامه عاشق هم شده و برای ملاقات با نویسنده محبوب خود سفری را شروع می نمایند که خیلی زود معین می گردد ایده مناسبی نبوده است. این داستان مشهور که به وسیله جان گرین نوشته شده به شدت مورد توجه مخاطبان قرار گرفته که این محبوبیت و استقبال بیشتر به خاطر سبک نوشتن و تم های عمیق مربوط به عشق، زندگی و رویا ها در داستان است. این فیلم به شدت به کسانی که عاشق دیالوگ های هوشمندانه و روایت های سینمایی معنادار هستند برای دیدن در روز ولنتاین توصیه می گردد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1151

به "10 فیلم عاشقانه مناسب روز ولنتاین؛ از Midnight Sun تا Five Feet Apart" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 فیلم عاشقانه مناسب روز ولنتاین؛ از Midnight Sun تا Five Feet Apart"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید