آرمان رمضانی: در پرسپولیس بودم دلم می خواست به استقلال بیایم!

به گزارش آیان کتاب، آرمان رمضانی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: تمرینات خوبی را انجام می دهیم. یکسری مسائل وجود دارد که حل خواهد شد. اوایل تمرینات پرفشار بود، الان اما شرایط بهتر شده است.

آرمان رمضانی: در پرسپولیس بودم دلم می خواست به استقلال بیایم!

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

وی در مورد گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان و همچنین بازی تدارکاتی برابر پیکان توضیح داد: به نظرم هنوز کار مهمی برای استقلال نکرده ام، دوست دارم اتفاقات بهتری برای من در استقلال بیفتد و گل های بیشتری بزنم. سال جاری یکسری ها با هر لحنی با من صحبت کردند و برخوردهایی کردند که در قبال آن سکوت کردم و احترام گذاشتم، چون می دانستم راه درست را می روم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه حمایت بازیکنان به او یاری کرد، گفت: از ته دلم می گویم طرفداران استقلال، بازیکنان و فرهاد مجیدی طوری برخورد کردند که انگیزه ام بیشتر شد. می توانستم اول فصل به استقلال بیایم که یکسری اتفاقاتی افتاد که حتما درباره آن صحبت می کنم. اگر نیم فصل به استقلال نمی آمدم، طوری کوشش می کردم که سال های بعد به این تیم بیایم. اگر باز هم به عقب برگردم، به استقلال می آیم.

رمضانی در واکنش به انتقادها از حضورش در تیم پرسپولیس اعلام نمود: حرف برای گفتن زیاد است. در حال حاضر تمرکزم برای موفقیت باشگاه عظیم استقلال است و بعد روی تمرینات خودم. بعدها در مورد اتفاقات اول فصل صحبت می کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می تواند قهرمان جام حذفی گردد، گفت: به امید خدا و با حمایت طرفداران می توانیم قهرمان شویم.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1400 بروزرسانی: 27 خرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 597

به "آرمان رمضانی: در پرسپولیس بودم دلم می خواست به استقلال بیایم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمان رمضانی: در پرسپولیس بودم دلم می خواست به استقلال بیایم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید