ادامه آلایندگی در شهر های صنعتی

به گزارش آیان کتاب، خبرگزاری خبرنگاران- کارشناس هواشناسی گفت: آنالیز الگو های هواشناسی از ادامه جوی پایدار بر بیشتر آسمان کشور حکایت دارد.

ادامه آلایندگی در شهر های صنعتی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مرتضی ضرابی با بیان اینکه تداوم این شرایط باعث افزایش آلاینده ها می گردد، گفت: میانگین شاخص کیفیت دیروز هوای تهران 144 بود که بامداد امروز به 148 رسید.

وی با تاکید بر اینکه وضع هوای تهران و کرج برای امروز و فردا همراه با افزایش آلاینده ها و شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی خواهد بود اضافه نمود: این فرایند در شهر های مشهد، اصفهان و تبریزو کلانشهر ها نیز پیش رو خواهد بود که مناسب تردد در سطح شهر و حرکات ورزشی نخواهد بود.

آقای ضرابی با اشاره به اینکه تا چند روز آینده فرایند افزایش دما را در بیشتر نقاط کشور خواهیم داشت، گفت: این شرایط باعث افزایش ذوب برف و بروز بهمن در ارتفاعات خواهد شد که این خطر توجه کوهنوردان و رانندگان جاده های کوهستانی را می طلبد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، وی اضافه نمود: وزش باد در جنوب شرق کشور نیز آب های دریای عمان و تنگه هرمز را متلاطم خواهد نمود و ارتفاع موج به ویژه در بخش های شرقی دریای عمان تا دو متر هم خواهد رسید که برای قایق های تفریحی و سبک و ماهیگیری مناسب نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 373

به "ادامه آلایندگی در شهر های صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه آلایندگی در شهر های صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید