بازسازی عظیم دیابلو 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش آیان کتاب، رویداد بلیزکان یک روزی است که شروع شده و اولین رونمایی عظیم این مراسم، بازسازی دیابلو 2 به نام Diablo II: Resurrected است. شرکت بازی سازی بلیزارد از این بازسازی عظیم برای تمام کنسول ها و هم چنین کامپیوتر رونمایی نموده است.

بازسازی عظیم دیابلو 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

کم و بیش از وجود بازسازی دیابلو 2 خبر داشتیم. شایعه ها و اطلاعات مختلف، بارها به ساخت این بازی در بلیزارد اشاره نموده بودند و خود بلیزارد هم نسبت به ساخت بازسازی های مختلف علاقه نشان داده بود. با این حال، پس از فاجعه بازسازی وارکرفت 3، چندان امیدی به آنچه بلیزارد برای دیابلو 2 در ذهن دارد نداشتیم. خوشبختانه، آنچه از بازسازی دیابلو 2 دیده ایم خبر از یک بازی عالی و عظیم، بدون مسائل وارکرفت 3 می دهد.

بازی Diablo II: Resurrected از نظر محتوایی، شامل دیابلو 2 و بسته الحاقی آن یعنی ارباب نابودی (Lord of Destruction) است؛ طوری که می توانیم انتظار داشته باشیم هم فصل پنجم بازی و هم چند کلاس جدید این بسته الحاقی، از همان ابتدا در بازسازی دیابلو 2 در دسترس باشند.

بر خلاف بازسازی استارکرفت که همان بازی اصلی را با تعدادی تغییر و وضوح تصویر بالاتر ارائه می داد، در Diablo II: Resurrected با یک بازسازی عظیم طرف هستیم؛ یعنی در واقع نه یک ریمستر و بلکه یک ریمیک.

دیابلو 2 کاملا از ابتدا بازسازی شده است. خبری از یک بازی کاملا دو بعدی نیست و همه چیز دیابلو 2 در قالب گرافیک سه بعدی و با تکنیک های مدرن، اعم از نورپردازی و افکت های بصری جدید، بازسازی شده اند. شخصیت ها، چه از کلاس های اصلی گرفته تا شخصیت های داخل بازی و هیولاها، همگی از ابتدا و به صورت سه بعدی طراحی شده اند. بعضا حتی با طراحی های بسیار بهتری روبرو هستیم.

در کنار گرافیک خود بازی، بلیزارد همچنین می گوید که تمام میان پرده های انیمیشنی بازی از پایه دوباره ساخته شده اند؛ آن هم بدون اینکه به فرایند یا قاب بندی یا عنصر دیگری در آن ها دست زده شده باشد. در واقع با 27 دقیقه انیمیشن کاملا جدید، شامل تمام میان پرده های دیابلو 2 و ارباب نابودی طرف هستیم که با کیفیت امروزه بلیزارد بازسازی شده اند.

صدای بازی هم پیشرفت نموده است. ضمن ارائه افکت های صوتی جدید و باکیفیت تر و پشتیبانی از قابلیت های جدید مثل صدای دالبی، همچنین با موسیقی متن باکیفیت تری در مقایسه با نسخه اصلی طرف هستیم.

نکته جالب درباره این بازسازی، امکان بازگشت به حالت اصلی گرافیکی بازی با فشردن یک کلید است. حین بازی و در لحظه می توان گرافیک بازی را از حالت جدید به قدیمی یا بالعکس تغییر داد.

این بازسازی بسیار خوب را استودیوی Vicarious Visions ساخته است که به تازگی بازسازی شگفت انگیز سری تونی هاوک را به هواداران ارائه داده بود. بلیزارد با همکاری این استودیو، که به زیرمجموعه بلیزارد تبدیل شده است، روی بازسازی دیابلو 2 کار نموده اند.

دیابلو 2 از بهترین نقش آفرینی های اکشن تاریخ است. بازی کننده از بین هفت کلاس مختلف (آمازون، بربر، نکرومنسر، پالادین، ساحره، قاتل و دروید) یکی را انتخاب و در دنیای عظیم بازی، به دنبال پیدا کردن آیتم بیشتر بی شمار هیولا را از پای در می آورند. عرضه دیابلو 2 اصلی به سال 2000 بازمی گردد و به جرأت می توانیم بگوییم که گیم پلی آن ذره ای قدیمی نشده است.

اساسا در بازسازی دیابلو 2 هم با تغییری در گیم پلی روبه رو نیستیم و همان گیم پلی اصلی به بازی کننده ها ارائه می گردد. تغییرات گیم پلی به اضافه شدن یک صندوق مشترک بین تمام شخصیت ها و پیشرفت های رابط کاربری و چیزهایی شبیه به آن محدود می گردد.

بازی Diablo II: Resurrection در امسال میلادی روی پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد. روی تمام پلتفرم ها می توان از یک حساب کاربری بلیزارد استفاده کرد و تمام شخصیت ها و پیشرفت ها را روی هر پلتفرمی در اختیار داشت.

می توانید در ادامه تریلر رونمایی و تصاویر منتشر شده از Diablo II: Resurrection را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 اسفند 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 392

به "بازسازی عظیم دیابلو 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی عظیم دیابلو 2 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید