تایلند نخستین مشتری واکسن روسیه برای حیوانات شد

به گزارش آیان کتاب، مشاور موسسه نظارت بر امور دامپزشکی روسیه گفت: تایلند میخواهد واکسن کووید 19 روسی را برای حیوانات وارد کند.

تایلند نخستین مشتری واکسن روسیه برای حیوانات شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از تاس، یولیا ملانو، مشاور موسسه نظارت بر امور دامپزشکی روسیه (Rosselkhoznadzor) به خبرنگاران گفت: تایلند میخواهد واکسن کووید 19 روسی را برای حیوانات وارد کند.

نخستین واکسن کرونای دنیا برای حیوانات کارنیواک کاو نام دارد که آزمایشات بالینی آن از اکتبر سال گذشته شروع شد و شامل سگ، گربه، روباه قطبی، راسو، روباه و حیوانات دیگر بود.

به گفته دانشمندان روسی، استفاده از واکسن برای حیوانات می تواند از بروز جهش های ویروسی که اغلب در طی انتقال بین گونه های بیماری زا اتفاق می افتد، جلوگیری کند.

مقامات بهداشتی تایلند طی یک ویدئو کنفرانس اظهار داشتند: واردات واکسن کرونا برای حیوانات به منظور پیشگیری و کاهش خطرات بیماری همه گیر، چه در میان حیوانات اهلی و چه در حیوانات وحشی انجام می گردد؛ برهمین اساس این کشور خریدار 10 دز واکسن روسی حیوانات شده است.

حداکثر مقدار فراوری واکسن کرونا برای حیوانات 3 میلیون دز در ماه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 595

به "تایلند نخستین مشتری واکسن روسیه برای حیوانات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایلند نخستین مشتری واکسن روسیه برای حیوانات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید