واکسن ضد کرونای ساخت روسیه کارایی خود را نشان داده است

به گزارش آیان کتاب، معاون نخست وزیر روسیه دریک همایش بین المللی ازموفقیت واکسن ضد کرونای ساخت روسیه که اسپوتنیک نام دارد، سخن گفت.

واکسن ضد کرونای ساخت روسیه کارایی خود را نشان داده است

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، معاون نخست وزیر روسیه روز شنبه در همایش بین المللی علم و فناوری در شهر سوچی گفت، واکسن ضد کرونای ساخت روسیه که اسپوتنیک نام دارد اثربخشی، قابلیت و ایمنی خود را اثبات نموده است.

به گزارش خبرگزاری تاس دیمیتری چرنیشنکو معاون نخست وزیر روسیه در سخنرانی خود گفت، همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت، روسیه آماده است تا تجربیات خود را در زمینه مبارزه با ویروس کرونا با دنیا به اشتراک گذارد.

این مقام ارشد دولت روسیه به توزیع بدون قید و شرط واکسن اسپوتنیک به سایر کشورها اشاره نمود و اضافه نمود، این واکسن قابلیت، ایمنی و اثر بخشی خود را ثابت نموده است.

مقامات روس چندی قبل اظهار داشتند روسیه آزمایشات مرحله سوم واکسن کروناویروس خود موسوم به اسپوتنیک را شروع نموده است. میخائیل موراشکو، وزیر بهداشت این کشور گفت که 31 هزار نفر برای انجام آزمایشات مرحله سوم واکسن آماده شدند.

چندی قبل نیز پوتین اظهار داشت روسیه به زودی دومین واکسن کووید-19 خود با نام EpiVacCorona که توسط مرکز تحقیقاتی وکتور فراوری شده را ثبت خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 176

به "واکسن ضد کرونای ساخت روسیه کارایی خود را نشان داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن ضد کرونای ساخت روسیه کارایی خود را نشان داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید