تولد یک ناشر دیگر با موضوع کتاب های علوم انسانی و هنر در مشهد

به گزارش آیان کتاب، مدیر انتشارات آزادسرو در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در خراسان رضوی، از راه اندازی انتشارات آزادسرو با موضوع انتشار کتاب های علوم انسانی و هنر در مشهد اطلاع داد.

تولد یک ناشر دیگر با موضوع کتاب های علوم انسانی و هنر در مشهد

یوسف بینا گفت: رویکرد کلی انتشارات آزادسرو انتشار کتاب های حوزه علوم انسانی و هنر و دغدغه اصلی انتشار کتاب خوب از نظر کیفی در محتوا و ارائه است.

وی ادامه داد: با وجود گستره فضای مجازی و کمتر شدن آمار مطالعه کتاب های کاغذی اما با رویه های تخصص محور می توان مخاطب جدی را پیدا کرد و کتاب خوب به آنان عرضه کرد.

مدیر انتشارات آزادسرو در خاتمه یادآور شد: این انتشارات در نظر دارد که پایگاهی برای مولفان، نویسندگان، شاعران و هنرمندان به ویژه درخراسان باشد.

یادآوری می گردد، یوسف بینا مدرس دانشگاه، شاعر، ویراستار، روزنامه نگار و منتقد مشهدی دانش آموخته دکترای ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد و دارای چندین جلد کتاب است.

آزادسرو نام دو تن از شخصیت های شاهنامه فردوسی است. یکی آزادسرو دانشمندی در دستگاه احمد بن سهل حاکم مرو در نیمه دوم قرن سوم هجری در روایات ملی آزادسرو به عنوان منبع سه داستان ذکر شده است. دیگری موبدی در عهد خسرو اول انوشیروان که یکی از چند تنی بود که بوسیله انوشیروان برای جستجوی خوابگزار به هر سویی از کشور فرستاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 910

به "تولد یک ناشر دیگر با موضوع کتاب های علوم انسانی و هنر در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد یک ناشر دیگر با موضوع کتاب های علوم انسانی و هنر در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید