جامعه پزشکی موثرترین عنصر توسعه اجتماعی جامعه هستند

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/یزد معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد با بیان این که ایثار و فداکاری پزشکان در بحث مقابله با کرونا ادامه همان ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: جامعه پزشکی یزد متعهدترین و موثرترین عنصر توسعه اجتماعی و آموزشی جامعه هستند.

جامعه پزشکی موثرترین عنصر توسعه اجتماعی جامعه هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد همزمان با فرا رسیدن روز پزشک به همراه مسئول واحد ایثارگران استان با چند تن از خانواده پزشکان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس ملاقات و آنها تجلیل کرد.

سرهنگ علی نوری زاده در این ملاقات خانواده شهدا را چشم و چراغ جامعه اسلامی و حضور آنها را برکت انقلاب دانست و اظهار کرد: مادران و همسران شهدا از جمله ایثارگرانی هستند که بعد از جنگ تحمیلی هم علی رغم سختی های فراوان رسالتشان را با تربیت فرزندان شاخص و موثر برای نظام ادامه دادند.

وی خطاب به همسر شهید ملکی که امروز مادر چهار پزشک شاخص در استان یزد، افزود: برخورداری از روحیه ایثار و شهادت از جمله مهمترین ویژگی همسران شهدا در تربیت فرزندان خود است که باید بین دیگر خانواده های ایرانی ترویج داده گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر استان یزد در ادامه پاسداری از منش و مرام شهدا را یکی از مهمترین رسالت فرزندان آنها در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و علمی دانست و بیان نمود: خوشبختانه امروز شاهد درخشش فرزندان شهدا در صندلی والای انسانی و اجتماعی، نظیر پزشکی هستیم که این بیانگر درایت و پشتکار همسر شهدا در تربیت فرزندان ایران است.

سرهنگ نوری زاده با بیان این که جامعه پزشکی یزد از جمله متعهدترین عناصر توسعه اجتماعی و آموزشی جامعه محسوب می شوند، گفت: ایثار و فداکاری پزشکان در بحث مقابله با کرونا دنبالرو همان ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در ادامه پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، توضیح داد: جانبازان شهدای زنده انقلاب هستند که باید بیش از پیش برای نسل جدید معرفی شوند.

معاون سپاه الغدیر خطاب به دکترسیدعلی موسوی راد تنها جانباز پزشک 70 درصد یزد، تأکید کرد: بیان ارزش ها و اهداف هشت سال دفاع مقدس و جذب جوانان مهمترین رسالت جانبازان در عصر کنونی است.

این مسئول با بیان این که جانبازان علی رغم دغدغه های متعدد جسمی حرکتی با اراده ای فولادی و عزمی پایدار جبهه نبرد و پیشرفت را رها نکردند و خوشبختانه امروز هم شاهد درخشش آنها به عنوان پزشک در تخصص های مختلف هستیم.

وی در سرانجام پاسداری از انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران، جانبازان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را از جمله مهمترین وظیفه مسئولان و اقشار مختلف جامعه دانست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 120

به "جامعه پزشکی موثرترین عنصر توسعه اجتماعی جامعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه پزشکی موثرترین عنصر توسعه اجتماعی جامعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید