مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه بازگشایی می گردد

به گزارش آیان کتاب، معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه وضع شیوع کرونا در کل کشور نزولی است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مدارس ابتدایی و متوسطه اول از اول آذر ماه و متوسطه دوم از 15 آبان ماه بازگشایی می شوند.

مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه بازگشایی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، کمال حیدری در گفت وگوی تلویزیونی اضافه کرد: تاخیر در بازگشایی مدارس به علت تکمیل کردن پوشش واکسیناسیون بوده است.

معاون وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال مبنی براینکه آیا پیک ششم کرونا آغاز شده است یا نه، گفت: معتقدم که پیک ششم کرونا هنوز آغاز نشده است.

وی بیان نمود: از هفته گذشته تعدادی از شهرستان های کشور شرایط قرمز به خودشان گرفتند، اما تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی ها در کل کشور به شدت رو به کاهش است.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه شرایط شیوع کرونا در کل کشور نزولی است، ادامه داد: نمودارهای مشخص نماینده میانگین کرونا در 7 استان حالت فلت، 6 استان حالت صعودی و 17 استان کشور حالت نزولی دارد.

حیدری گفت: علی رغم تمام توصیه های بهداشتی متأسفانه 50 درصد مردم شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت نمی نمایند.

وی با بیان اینکه شرایط آمار کرونا در کل کشور نزولی است، اضافه کرد: طبق گزارش ها با توجه به فصل سرما احتمال آغاز پیک ششم کرونا احتمال دارد.

امروز درباره منع تردد شبانه تصمیم گیری می گردد

معاون وزیر بهداشت بیان نمود: در ادامه طرح محدودیت های هوشمند که از اول آذرماه اجرایی می گردد، آزادی عمل افرادی که واکسن تزریق نموده اند، بیشتر می گردد و در ترددهای بین استانی و شبانه مسئله ای نخواهند داشت.

حیدری ادامه داد: امروز دوشنبه درباره منع تردد شبانه در وزارت کشور جلسه تشکیل و درباره آن تصمیم گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 818

به "مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس ابتدایی و متوسطه اول از ابتدای آذر ماه بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید