طراحی سایت: راه اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی

به گزارش آیان کتاب، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش استثنایی گفت به زودی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی با همکاری آموزش و پرورش استثنایی خراسان رضوی راه اندازی خواهد شد.

طراحی سایت: راه اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سیدجواد حسینی با اعلام این خبر گفت: در گام اول تمامی کتاب های درسی مورد احتیاج دانش آموزان با آسیب بینایی در این پایگاه به صورت صوتی بارگذری خواهد شد و در گام های بعدی بعضی کتاب های یاری آموزشی و غیر درسی با کسب مجوز از ناشرین آن ها به فایل صوتی تبدیل و در این کتابخانه قرار خواهد گرفت.

حسینی ضمن تقدیر از همکاری های خوب مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش با سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در امسال مرکز امور بین الملل در زمینه تجهیز و راه اندازی استودیوهای فراوری محتوا، تجهیزات بهداشتی مدارس، مناسب سازی مدارس الگو، تامین بعضی تجهیزات هوشمند آموزشی و طرح فرزند پروری مثبت به یاری آموزش و پرورش استثنایی آمده است.

معاون وزیر با اعلام آخرین آمار برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی گفت: نوبت گیری برنامه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان به بالای 99 درصد رسید و 99 درصد نوآموزان نیز سنجش شده اند.

وی اضافه کرد: بعلاوه در امسال 150 هزار نوآموز پیش دبستانی نیز در برنامه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مور سنجش قرار گرفتند.

معاون وزیر در انتها خواهان پیگیری تشکیل شورای تلفیقی فراگیر در سطح استان ها شد و گفت: در امسال برای 200 نفر از نیروهای شاغل در مراکز غیردولتی مسائل ویژه یادگیری دوره های توانمند سازی برگزار شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 947

به "طراحی سایت: راه اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: راه اندازی سایت و اپلیکیشن کتابخانه صوتی ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید