خانواده خوش شانسی که قبل از فروش خانه گنج پیدا کردند!

به گزارش آیان کتاب، تهران (پانا) - خانواده ای که قصد فروش خانه ارثی خود را داشتند قبل از فروش خانه مقادیر زیادی پول را در آن پیدا کردند.

خانواده خوش شانسی که قبل از فروش خانه گنج پیدا کردند!

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، یک خانواده آمریکایی که احتمال می دادند اقوامشان ثروت خود را در دیوار های خانه پنهان نموده اند با یاری یک فرد فلزیاب پیروز به پیداکردن آن شدند. آن ها با یاری این فرد فلزیاب جعبه ای را که حاوی بیش از 33 هزار پوند پول نقد بود در زیر کف این خانه پیدا کردند.

این خانواده که هویتشان اعلام نشده در حالی که قصد فروش خانه را داشتند، نمی خواستند گنجی را که احتمال داده می شد از مدت ها قبل در آن پنهان شده از دست بدهند. آن ها به همین دلیل کیت ویلی یک فلزیاب محلی در نیوانگلند را برای یافتن این گنج استخدام کردند.

در حالی که در ابتدا تمام اطلاعات و آدرس های داده شده از طرف افراد خانواده به ویلی نادرست از آب درآمد او جستجوی خود را برای یافتن گنج احتمالی در زیرشیروانی خانه متمرکز کرد. در ویدئویی که او در یوتیوب منتشر نموده لحظه ای که او با گنج یاب خود پیروز به پیدا کردن جعبه می گردد را نشان می دهد. در این ویدئو او پس از بیرون کشیدن جعبه با چکش درب آن را باز نموده و مقادیر زیادی پول نقد را در آن پیدا می نماید.

مجموع 46 هزار دلار اسکناس مربوط به دهه های 1930 و 50 بود و مقداری از آن گوی نقره بودند و ارزش بالقوه آن ها بیش از ارزش اسمی بود. او این جعبه حاوی دسته ای از اسکناس بکر در بسته های 5000 دلاری را به این خانواده که مدت 2 سال در جستجوی آن بودند تحویل داد.

کیت که یک دهه است به مردم در پیداکردن اشیاء گمشده آن ها یاری می نماید گفت که این صندوق حاوی پول نقد از هیجان انگیزترین یافته هایش بوده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 560

به "خانواده خوش شانسی که قبل از فروش خانه گنج پیدا کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده خوش شانسی که قبل از فروش خانه گنج پیدا کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید