خبرنگاران پلیس زرندیه از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کرد

به گزارش آیان کتاب، ساوه -خبرنگاران- فرمانده انتظامی زرندیه گفت: ماموران پلیس از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان در زمان اجرای محدودیت های تردد ویژه مقابله با کرونا جلوگیری کرد.

خبرنگاران پلیس زرندیه از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کرد

به گزارش خبرنگاران و نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ روح الدین یوسفوند اظهار کرد: این اقدام در قالب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با هدف کاهش زنجیره شیوع این ویروس در ورودی های شهرستان زرندیه اجرا می شود.

وی ادامه داد: تیم های انتظامی بر اساس برنامه ریزی ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان زرندیه مستقر هستند و نسبت به کنترل و ممانعت از ورود خودروهای غیر بومی اقدام می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه اضافه کرد: در صورت ورود خودروها با پلاک غیربومی، برابر اطلاع رسانی های انجام شده و شرایط شهرستان در خصوص شیوع کرونا اعمال قانون خواهند شد.

به گفته او، همچنین تردد خودروهای شخصی با پلاک بومی از ساعت 21 الی چهار بامداد ممنوع است و در صورت مشاهده هر گونه تخطی، وسایل نقلیه متخلف توسط عوامل گشت و پایش از طریق دوربین های نظارت ترافیکی طبق مقررات اعمال قانون خواهند شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در اجرای این طرح علاوه بر بازگرداندن 580 خودروی غیربومی، اعمال قانون برای 29 دستگاه خودرو و توقیف سه وسیله نقلیه دیگر انجام شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 342

به "خبرنگاران پلیس زرندیه از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پلیس زرندیه از ورود 580 خودرو غیربومی به این شهرستان جلوگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید