دومین تجربه برگزاری آنلاین فستیوال کتاب شهر لس آنجلس

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران به نقل از لس آنجلس تایمز، بیست و ششمین فستیوال کتاب شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا قرار است برای دومین مرتبه به صورت مجازی در این شهر برگزار گردد ولی مسئولان این فستیوال می گویند از سال گذشته وسیع تر و با حضور نویسندگان و شعرای بیشتری برگزار خواهد شد.

دومین تجربه برگزاری آنلاین فستیوال کتاب شهر لس آنجلس

بر اساس این گزارش فستیوال کتاب شهر لس آنجلس از تاریخ 17 ماه آوریل لغات 23 آوریل به صورت مجازی با حضور بیش از 150 نویسنده و بیش از 30 برنامه و کارگاه نویسندگی آنلاین برگزار خواهد شد. از نویسندگان حاضر در این جشنواره ادبی می توان به جیمز پترسون، ریچارد تامسون، چانگ لی و نیکی فاینی اشاره نمود که گفته می گردد کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز از حاضران این جشنواره خواهد بود.

به گفته مسئولان روزنامه لس آنجلس تایمز روز قبل از افتتاح جشنواره و فستیوال کتاب مراسم جایزه کتاب این روزنامه به صورت زنده و آنلاین پخش می گردد که نامزدها و برندگان به صورت مجازی درباره کتاب های خود مصاحبه خواهند کرد.

آن باینلی مسئول ویژه روزنامه لس آنجلس تایمز برای برگزاری فستیوال کتاب از برگزاری متفاوت این جشنواره نسبت به سال گذشته اطلاع داد و گفت: بر خلاف مراسم سال گذشته سال جاری بیشتر به سنت های قدیمی برگزاری جشنواره ادبی در این شهر توجه خواهد شد. به احتمال زیاد سال جاری مقدمات برگزاری نمایشگاه فیزیکی در سال آینده فراهم خواهد شد.

وی گفت: سعی بر این است که سال آینده مراسم جایزه کتاب روزنامه نیز به صورت فیزیکی برگزار گردد ولی خب سال جاری با وجود محدودیت های شبکه و سایت همه نامزدهای کتاب نمی توانند در مراسم مجازی حاضر باشند.

فستیوال کتاب شهر لس آنجلس تایمز در سال های گذشته با 150هزار شرکت کننده و ناشر بزرگترین فستیوال ادبی در کشور آمریکا محسوب می گردد که هر ساله در ماه آوریل برگزار می گردد. این جشنواره سال گذشته به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار گردید. این فستیوال چندسالی است که در محل دانشگاه کالیفرنیا برگزار می گردد.

سال جاری کارگاه ها و برنامه های مجازی با حضور نویسندگان تدارک دیده شده است که مصاحبهی جیمز پترسون درباره جدیدترین کتابش با عنوان سردترین مورد از نمونه آنهاست. کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا بخش هایی از کتابش با عنوان دختر جاه طلب را برای شرکت کنندگان قرائت خواهد نمود.

ریچارد تامسون آهنگ ساز و ترانه سرای آمریکایی نیز یکی دیگر از حاضران این فستیوال است که طبق برنامه اعلام شده قرار است درباره کتاب خاطراتش صحبت کند و علاوه بر این دو آهنگ نیز برای حاضران اجرا خواهد نمود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 512

به "دومین تجربه برگزاری آنلاین فستیوال کتاب شهر لس آنجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین تجربه برگزاری آنلاین فستیوال کتاب شهر لس آنجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید