روسیه خواهان آنالیز پیشنهاد تسلیحاتی پوتین از سوی آمریکا شد

به گزارش آیان کتاب، سفارت روسیه در آمریکا اظهار داشت، مسکو از واشنگتن خواسته تا ابتکارعمل پیشنهادی کنترل تسلیحاتی را که از سوی ولادیمیر پوتین مطرح شده است، در نظر بگیرد.

روسیه خواهان آنالیز پیشنهاد تسلیحاتی پوتین از سوی آمریکا شد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سفارت روسیه در آمریکا در توئیتی نوشت: هیچکس خواستار یک بحران موشکی دیگر نیست. طرح های پیشنهادی رئیس جمهور پوتین در بردارنده رویکردهایی برای سازش به نفع همه کشورهاست. ما پیشنهاد می کنیم شرکای (آمریکایی) ما آنها را به صورت جدی مورد ملاحظه قرار دهند.

چند روز پیش ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اتخاذ گام هایی برای کاستن از تنش ها در شرایط مربوط به اروپا با توجه به پایان معاهده کنترل تسلیحاتی موسوم به سلاح های هسته ای میان برد در سال 2019 را پیشنهاد داد. در ازای آن مارشال بیلینگزلی، فرستاده ویژه امور کنترل تسلیحات ریاست جمهوری آمریکا روسیه را به از بین بردن معاهده سلاح های هسته ای میانبرد با دست زدن به تقلب و تردید نشان دادن به دورنمای ابتکارهای مشابه دیگر متهم کرد.

معاهده ممنوعیت سلاح های هسته ای میان برد در سال 1987 از سوی آمریکا و روسیه امضا شد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 227

به "روسیه خواهان آنالیز پیشنهاد تسلیحاتی پوتین از سوی آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه خواهان آنالیز پیشنهاد تسلیحاتی پوتین از سوی آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید