محمدسیفی: رئیس جدید ووشو با علی نژاد هماهنگ باشد

به گزارش آیان کتاب، پرافتخارترین ووشوکار ایران در بازی های آسیایی معتقد است، رئیس جدید فدراسیون ووشو برای اینکه بتواند فرایند خوب سال های اخیر این رشته را ادامه دهد، باید با مهدی علی نژاد هماهنگ باشد.

محمدسیفی: رئیس جدید ووشو با علی نژاد هماهنگ باشد

محسن محمدسیفی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره ویژگی های لازم برای رئیس آینده فدراسیون ووشو، شرح داد: به نظرم فردی که قرار است رئیس فدراسیون ووشو گردد، باید کاملا با مهدی علی نژاد هماهنگ باشد و فرایندی که او طی سال های گذشته برای موفقیت ووشو طی کرد را ادامه دهد. به هر حال آن موقع که شرایط سخت بود و در زیر زمین تمرین می کردیم، با مدیریت علی نژاد تمام شد و الآن ووشو در یک شرایط قابل قبول فعالیت خود را ادامه می دهد و بستر لازم برای این کار فراهم است.

او اضافه کرد: فکر می کنم رئیس آینده از نظر برنامه ریزی و مدیریت کار سختی ندارد. فعالیت های ووشو در یک حالت روتین واقع شده است به گونه ای که تاریخ برگزاری اردوها، لیگ و ... از قبل معین شده است. همین موضوع کار را برای مدیر آینده راحت می نماید. البته برای ادامه دادن به این شرایط، بهتر است کسی که انتخاب می گردد با علی نژاد هماهنگ باشد.

دارنده سه مدال طلای بازی های آسیایی، با اشاره به این موضوع که رئیس آینده فدراسیون ووشو در بحث مدیریت کار سختی ندارد، در ادامه تاکید نمود: البته موضوع مهم این است که رئیس جدید تیمی را تحویل می گیرد که قهرمان دنیا است. به دست آوردن این صندلی راحت نبوده و موضوع قابل تامل حفظ این قهرمانی است. امیدوارم رئیس جدید بتواند از این عنوان دفاع کند.

او درباره شرایط فعلی و تمرینات خود نیز شرح داد: واقعیت این است که بخاطر شیوع ویروس کرونا تمرینات تیمی و فنی تعطیل شد و نمی توانستیم تمرینات فنی را انجام دهیم، اما بخاطر شرایط بدنی که داشتم برای حفظ آمادگی جسمانی ام در این مدت وزنه زده و تمرینات میدانی را انجام می دهم.

سانداکار تیم ملی ایران ادامه داد: به هر حال وقتی شرایط کافی برای تمرینات فراهم نیست و تمرینات فنی به صورت تیمی صورت نمی گیرد، ناخودآگاه شاهد افت هستیم. هر چند همه ورزشکاران به صورت انفرادی تمرینات آمادگی جسمانی را انجام می دادند تا دچار افت زیادی از نظر بدنی نشوند، اما به هر حال افت نسبی وجود دارد.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تکلیف مسابقات آینده ووشو معین است؟ شرح داد: اصلا هیچ چیز را به ما اعلام نکرده اند. قرار بود مسابقات جام دنیای ساندا شهریور و مهر ماه امسال برگزار گردد که به تعویق افتاد و دیگر خبری نیست. البته همانطور که می دانید حتی برگزاری المپیک هم در هاله ای از ابهام واقع شده است و هیچ چیز قطعی است، وقتی میدان بزرگی چون المپیک بلاتکلیف است، دیگر مسابقات دنیای و آسیایی جای خود را دارند.

محمدسیفی در واکنش به این موضوع که آیا ووشو می تواند فرایند خوب خود را با رئیس جدیدش ادامه دهد؟ اظهار کرد: شخصا امیدوارم که این اتفاق بیفتد، اما همانطور که می دانید پستی بلندی هایی وجود دارد و کار راحتی نیست. با همه این صحبت ها بخاطر شناختی که از داوطلبان این انتخابات دارم، فکر می کنم ووشو بتواند فرایند رو به رشد خود را ادامه دهد.

دارنده مدال طلای ووشوی دنیا، در پاسخ به این سوال که آیا صحبت های اخیر مبنی برآخرین فصل حضورش در ووشو و پیوستنش به رقابت های حرفه ای از فصل آینده را تایید می نماید؟ شرح داد: خیر اینطور نیست. همانطور که قبلا هم گفته ام، قصد دارم تا بازی های آسیایی آینده در خدمت تیم ملی ووشوی ایران باشم و برای پرچم کشورم افتخار آفرینی کنم. اما همانطور که می بینید، در حال حاضر تکلیف رقابت های ملی معین نیست و اگر شرایط مناسبی برای حضور در مسابقات حرفه ای باشد، شرکت می کنم. همچنین در صورت مساعد بودن شرایط تمرینات خود را در چین پیگیری خواهم کرد.

او در خصوص شرایط مصدومیتش پس از جراحی نیز گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوبی دارم. از دکتر خوب خودم آقای رازی تشکر می کنم که به خوبی جراحی بنده را انجام دادند. پس از آنکه تمرینات را آغاز کردم، خدا را شکر تا کنون هیچ مسئله ای وجود نداشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 11

به "محمدسیفی: رئیس جدید ووشو با علی نژاد هماهنگ باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدسیفی: رئیس جدید ووشو با علی نژاد هماهنگ باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید