معرفی برترین مرکز سفارش غذا خانگی و تشویقی سگ و کیک تولد سگ

به گزارش آیان کتاب، همیشه تهیه غذای سگ ها برای صاحبان آنها امری مهم است. امروزه می توان با سهولت دسترسی انواع غذا خانگی سگ ، تشویقی سگ و کیک تولد سگ را به صورت آنلاین خریداری کرد تا در اسرع وقت درب منزل تحویل شود. در ادامه به معرفی برترین مرکز سفارش غذا خانگی سگ می پردازیم.

معرفی برترین مرکز سفارش غذا خانگی و تشویقی سگ و کیک تولد سگ

بهترین مرکز سفارش غذا خانگی سگ

بهترین مرکز سفارش غذا خانگی سگ با ارائه محصولات غذایی مانند تشویقی سگ و کیک تولد سگ ، خدماتی شایسته را به مشتریان خود عرضه می کند. کیفیت عالی محصولات این مرکز ، آن را به فروشگاهی معتبر برای تهیه غذاهای سالم حیوانات تبدیل نموده است.

بهترین مرکز سفارش غذا خانگی سگ با بهترین قیمت انواع غذا خانگی سگ ، تشویقی سگ و کیک تولد سگ را به مشتریان خود ارائه می کند. اعتبار این مرکز مرغوبیت محصولات آن است.

انواع غذا خانگی سگ ، تشویقی سگ و کیک تولد سگ با مدل های متنوع و بهترین کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مشتریان بهترین مرکز سفارش غذا خانگی سگ است.

وعده های غذایی سگ خود را به زمان بازی تبدیل کنید

مهم است که زمان غذا برای سگ شما یک زمان لذت بخش باشد. پس حتما ابتدا غذا خانگی سگ را طوری انتخاب کنید که از نظر طعم و مزه مناسب او باشد. با این حال ، هدف این نیست که سگ شما پرخور شود و ظرف چند ثانیه خود را تمام کند. در غیر این صورت ، با وجود یک وعده غذایی خوب ، سگ شما ممکن است همچنان گرسنه باشد و در طول روز شکایت کند.

اگر سگ شما خیلی سریع غذا می خورد ، ابتدا می توانید یک کاسه به اصطلاح ضد پرخوری خریداری کنید. این کاسه ها برای سخت تر گرفتن کروکت ها و ماندگاری غذا در نظر گرفته شده اند. شما می توانید به صورت اختیاری بازی هایی را ارائه دهید که در آنها غذا پنهان می شود. این کار اثر زیر را به همراه خواهد داشت ؛

  • سگ خود را با فعالیت های تازه تحریک نموده و از خستگی آن جلوگیری می کنید ؛
  • با طولانی تر کردن وعده غذایی ، سیری سگ را تقویت می سازید.

انواع خاصی از بازی ها فقط با توزیع غذای خشک (کیبل یا شیرینی) سازگار هستند. اسباب بازی های هوشی ، تشک ، تشویقی خانگی سگ و کیک تولد سگ و غیره به صورت آنلاین در دسترس شما هستند.

جایگاه خوراکی ها در رژیم غذایی سگ

انرژی دریافتی به وسیله خوراکی ها در طول روز نباید از 10 درصد کل انرژی مورد احتیاج تجاوز کند. غذاهای جانبی نباید اساس رژیم غذایی سگ را تشکیل دهند ؛ بلکه تشویقی سگ باید برای پاداش دادن به او یا راضی کردن او به موقع استفاده شود.

خوراکی های درجه یک و کم انرژی را انتخاب نموده و از آنها برای یادگیری رفتارهای تازه و یا تشویقی سگ خود بهره ببرید. در بهترین مرکز سفارش غذا خانگی می توانید مجموعه ای از خوراکی های انتخاب شده برای حیوان خانگی خود را بیابید.

چگونه غذا خانگی سگ درست کنیم؟

از آنجایی که سگ ها موجوداتی با معده حساس هستند ، نباید غذاهای تند یا پرچرب تهیه کرد. تهیه غذاهای حاوی سبزیجات و پروتئین بیشتر برای رشد و سلامت سگ بسیار مهم است. یک لیوان بلغور جو دوسر ، 2 عدد تخم مرغ ، نصف فنجان ماست ، گوشت چرخ نموده کم چرب و سبزیجاتی مانند سیب زمینی ، هویج ، کدو سبز و کلم بروکلی مواد لازم برای غذای خانگی سگ هستند. قبل از آغاز تهیه غذای سگ ، فر باید تا 180 درجه گرم شود ؛ زیرا ارزش ویتامین غذای تهیه شده در فر بهتر حفظ می شود.

همه مواد را در یک کاسه عمیق بریزید و ورز دهید. شکل های گرد کوچک درست کنید و در سینی فر قرار دهید و حدود 30 دقیقه بپزید. مصرف غذای تهیه شده در خانه برای سگ ها هم از نظر افزایش وزن سالم و هم از نظر مالی مفید است. غذا خانگی سگ تهیه شده در شرایط مناسب برای سگ هایی که مسائل معده یا روده دارند برای تغذیه آنها ایده آل است.

جمع بندی

انواع غذا خانگی سگ ، تشویقی سگ و کیک تولد سگ را با کیفیت عالی می توانید از بهترین مرکز سفارش غذا خانگی حیوانات خانگی تهیه کنید.

منبع: اتاق
انتشار: 22 فروردین 1402 بروزرسانی: 22 فروردین 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1172

به "معرفی برترین مرکز سفارش غذا خانگی و تشویقی سگ و کیک تولد سگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین مرکز سفارش غذا خانگی و تشویقی سگ و کیک تولد سگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید