پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت، امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد

به گزارش آیان کتاب، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فولاد یکی از تیم هایی که است امکانات بسیار قوی و خوبی دارد و جنگ نابرابری فردا مقابل آنها داریم.

پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت، امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد

به گزارش خبرنگاران، مهدی تارتار پیش از ملاقات تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: یکی از تیم هایی که امکانات بسیار قوی و خوبی دارد، فولاد خوزستان است. فکر می کنم هر دو تیم جنگ نابرابری را از لحاظ امکانات و بودجه دارند. ما هم تیم خوب و منسجمی داریم. متأسفانه دو محروم و سه چهار بازیکن ما سرما خوردند و همراه مان نیستند، ولی خیلی مصمم و باانگیزه آماده بازی فردا هستیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب به اهداف مان برسیم.

وی در واکنش به شلوغ کاری و اعتراض بعضی مربیان در کنار زمین توضیح داد: به هر حال مربی کنار زمین به دلیل استرس و فشار بازی ممکن است مشکلاتی برایش پیش بیاید. امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد و مسئله ای از بابت نیمکت ها به وجود نیاید. این حرمت ها آرامش و دوستی را ایجاد می نماید و ما دوست داریم فردا بازی محبت آمیز و خیلی خوب به خاتمه برسد.

مربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این پرسش که مقابل فولاد برای یک امتیاز بازی می کنید؟، گفت: برنامه ریزی ما به این شکل است که برای سه امتیاز بازی خواهیم کرد. ما دچار کمبود بازیکن هستیم، ولی روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم. امیدواریم که بازیکنان ما کارهایی که در طول هفته تمرین کردیم به خوبی در بازی با فولاد اجرا نمایند.

پاشایی درباره غایبان پیکان مقابل فولاد خوزستان گفت: پورامینی و ابراهیم صالحی محروم هستند و متأسفانه سه چهار بازیکن دیگر هم سرما خوردند که نمی توانند مقابل فولاد بازی نمایند. امیدوارم که همه بینندگان و هر دو تیم از بازی لذت ببرند و هیچ مسئله ای بابت بی احترامی ها به وجود نیاید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 401

به "پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت، امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشایی: جنگ نابرابری با فولاد خواهیم داشت، امیدوارم فردا حرمت ها حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید