کابین های لوکس قطر ایرویز: Qsuites (تور ارزان قطر)

به گزارش آیان کتاب، آشنایی با کابین های لوکس قطر ایرویز

سفرهای هوایی در سال های اخیر کاملا متحول شده و شرکت های قدرتمند در رقابت با یکدیگر کوشش می نمایند سفرهایی لذت بخش تر را برای مسافران فراهم نمایند. کابین هایی لوکس و مجهز، با تمامی امکانات و غذاهایی متفاوت سعی در جذب هر چه بیشتر مسافران خاص دارند.

کابین های لوکس قطر ایرویز: Qsuites (تور ارزان قطر)

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

قطر ایرویز(Qatar Airways) نیز یکی از شرکت هایی است که در سال های اخیر در این عرصه عملکردی بسیار پیروز از خود نشان داده است و نه تنها در سال 2017 به عنوان برترین شرکت هواپیمایی در دنیا برگزیده شد بلکه اکنون نام خود را به عنوان یکی از شرکت های هوایی لوکس در دنیا مطرح نموده است.

کابین تازهی که این ایرلاین به تازگی در نیویورک با نام Qsuites معرفی نموده رقیبی قدرتمند برای شرکت های صاحب نام در این عرصه، همانند هواپیمایی امارات، هواپیمایی سنگاپور و حتی ایرلاین آمریکایی دلتا است.

کابین تازه قطرایرویز در بوئینگ 777 و ایرباس های A350 نصب شده است؛ هواپیماهایی که در مسیرهای طولانی حرکت می نمایند. کابین های Qsuites قطر ایرویز اکنون در کمتر از 10 هواپیما از ناوگان این شرکت نصب شده اما قطر ایرویز تصمیم دارد تا دو سال آینده این کابین را در تمامی بوئینگ های 777 و ایرباس های 350 خود نصب کند.

صندلی های Qsuites کاملا مسطح می شوند و با جدانماینده های کابین، می توان آن را از راهرو جدا کرد و به یک اتاق خصوصی تبدیل کرد. این صندلی ها حتی قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب دونفره را نیز دارند بطوریکه با پایین آوردن جدانماینده حریم خصوصی می توان تخت خوابی دونفره داشت. این امکانات در بیزنس کلاس قطر ایرویز هم در دسترس است. این درحالی است که سایر ایرلاین ها نیز قابلیت مشابهی را به مسافران ارائه می دهند اما این خدمات معمولا در فرست کلاس عرضه می گردد.

یکی دیگر از ویژگی های Qsuites، ویژگی بسیار جالب توجهی است که اجازه می دهد 4 بخش ادغام شوند و یک فضای مشترک 4 نفره ایجاد کند. این فضای مشترک برای افرادی که باهم سفر می نمایند بسیار مناسب است؛ چه افرادی که سفر کاری دارند و چه افرادی که خانوادگی سفر می نمایند.

همه هواپیماهای بزرگ این هواپیمایی به کابین های Qsuites مجهز نخواهند شد. ایرباس های A380 که هر دو کابین فرست کلاس و بیزنس کلاس را ارائه می دهند، و بوئینگ های 787 دریم لاینر، به این کابین مجهز نمی شوند.

برترین نرخ پروازی قطر ایرویز

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1115

به "کابین های لوکس قطر ایرویز: Qsuites (تور ارزان قطر)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابین های لوکس قطر ایرویز: Qsuites (تور ارزان قطر)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید