کدام بسته بندی جعبه فروش شما را چند برابر می نماید ؟

به گزارش آیان کتاب، انواع جعبه از کوچک تا بزرگ، رنگارنگ تا مینیمال متفاوت می باشند، اما همه آن ها باید مفید باشند. مفید بودن می تواند از جنبه های مختلف از میزان مناسب برای محصول تا ویژگی های باور نکردنی از نظر بصری، باشد. با این حال هر جعبه باید بیش از احتیاج خود کامل باشد. استفاده از جعبه های آماده امروز بیشتر از گذشته با اقبال مشتریان و مخاطبان روبرو شده است. استفاده از جعبه آماده در کنار ساک دستی آماده میتواند بسته بندی ایده الی برای بالا بردن فروش شما باشد .

کدام بسته بندی جعبه فروش شما را چند برابر می نماید ؟

بیشتر بخوانید : برترین فراوری کننده جعبه در ایران کیست ؟

آیا یک بسته بندی جعبه ای که فروش شما را چند برابر می نماید، وجود دارد؟

اگرچه بسیاری از کانال های بازاریابی، ارائه خوبی می دهند، اما وقتی بسته بندی به دست مشتریان می رسد، مکالمه را آغاز می نماید. بنابراین به روش خاصی، هر جعبه یک راه عالی برای آغاز رابطه با مشتری است. با این حال، برای تبدیل شدن به بسته بندی کامل، مهمترین ویژگی هایی که جعبه شما باید داشته باشد، به توضیح زیر است:

بیشتر بخوانید : برترین مرکز چاپ جعبه مقوایی در ایران کجاست ؟

بسته بندی کامل چشم نواز است

جعبه اولین امکان جهت ایجاد شگفتی برای مشتری بالقوه شما است. قرار است بسته بندی آغاز یک تجربه با محصول باشد. مشتری شما باید تشویق گردد که با آن جعبه عکس بگیرد و آن را به صورت آنلاین ارسال کند و یا آن را در شبکه اجتماعی به اشتراک گذارد. و این لزوماً به این معنا نیست که جعبه باید بسیار رنگارنگ یا عجیب باشد.

رنگ ها می توانند از نظر تناژ، خلاقانه باشند. یک جعبه ارسال سازگار با محیط زیست می تواند در عین سادگی و سبکی آن، خیره کننده نیز باشد. همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد.

بیشتر بخوانید : برترین چاپخانه در ایران کدام است؟

بسته بندی کامل بادوام است

دوام بسته بندی یکی از بزرگترین چالش هایی است که باید با آن روبرو شوید.

چاپ جعبه مقوایی ساده و آسان - سبک و بادوام هستند. با این حال، همواره باید در خصوص وزن و شکل محصول احتیاط کرد. در حالی که جعبه های ارسال کننده برای محصولات کوچکتر مناسب هستند، اما اگر محصول احتیاج به استفاده خاص یا اغلب حمل و نقل داشته باشد، قبل از سفارش مطمئن شوید که جعبه با محصول شما مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید : برترین بسته بندی تلفن همراه کدام است؟

بسته بندی کامل پیغام برند شما را می رساند

بسته بندی وسیله ای عالی برای شناخت نام تجاری شما است.

بسته بندی را نوعی مصاحبه با مشتری در نظر بگیرید. اگر به عنوان مثال یکی از مهمترین ویژگی های شما رویکرد سازگار با محیط زیست باشد، مطمئناً جعبه سازگار با محیط زیست راهی برای تأکید بر آن است. با فرض اینکه شما یک فراوری کننده لباس هستید که رنگارنگ و شیک است، طراحی خلاقانه و مجذوب کننده جعبه مطمئنا می تواند پیغام شما را منتقل کند. یا در پی طراحی مینیمالیستی هستید و پیغام بسیار واضحی در خصوص مزیت محصول خود نسبت به رقبا دارید. نکته این است که به مشتری خود اطلاع دهید که چه ویژگی محصول شما مهم است.

بیشتر بخوانید : برترین جعبه سازی هارد باکس ایران کدام است ؟

بسته بندی کامل محصول شما را ایمن می نماید

جعبه باید محکم باشد. این یکی از مهمترین ویژگی های بسته بندی است. میزان اطمینان از سلامت آنچه در داخل آن است. هیچ کس نمی خواهد هزینه یک محصول منحصر به فرد را بپردازد، منتظر محموله بماند و در نهایت آن را شکسته دریافت کند. بنابراین، دانستن وزن و میزان محصول و ایمن سازی آن به وسیله یک جعبه مناسب، بسیار مهم است. به عنوان مثال هنگام ارسال دونات در یک جعبه برای مشتری خود، مطمئن شوید که آن ها خرد یا له نشده و به میزان طعمشان خوشمزه به نظر می رسند.

بیشتر بخوانید : برترین چاپ دیجیتال در تهران

باز کردن آن آسان است

جعبه هایی وجود دارند که به علت خلاقیت ساخت، شگفت انگیز به نظر می رسند.

جعبه هایی با اشکال نامنظم و فرم های فوق العاده طراحی شده وجود دارد، اما اغلب به قیمت عملکرد تمام می گردد. و تقریباً هیچ چیز به میزان یک جعبه که زمان زیادی برای باز شدن احتیاج دارد (در دنیای بسته بندی)آزار دهنده نیست. که اگر بصری نباشد، خطر تخریب جعبه بسیار بیشتر است. علاوه بر این، ممکن است بر نحوه درک مشتری از نام تجاری و محصول نیز تأثیر بگذارد. هیچ کس دوست ندارد زمان را بی علت هدر دهد.

بیشتر بخوانید : برترین شرکت چاپ و بسته بندی ایران کدام است؟

همه این ویژگی ها به یک میزان مهم هستند

یک جعبه می تواند از نظر بصری فریبنده باشد، پیغام برند شما را منتقل کند، اما اگر محتویات داخل آن ایمن نباشند، 100٪ با هدف آن مطابقت ندارد! بنابراین، همواره توصیه می کنیم قبل از سفارش جعبه ها، همه آن عناصر کلیدی را دوباره آنالیز کنید.

به نظر شما کدام ویژگی جعبه مهمتر است؟ آیا با پیشنهادات ما موافقید؟

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 829

به "کدام بسته بندی جعبه فروش شما را چند برابر می نماید ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام بسته بندی جعبه فروش شما را چند برابر می نماید ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید