شروع به کار دوباره انجمن هنرهای نمایشی آبیک

به گزارش آیان کتاب، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آبیک از آغاز به کار مجدد این انجمن از 15 تیر ماه اطلاع داد.امیر کلهر رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آبیک از آغاز به کار مجدد این انجمن از 15 تیر ماه اطلاع داد و گفت: به خاطر شیوع کرونا و تعطیل بودن سالن های تئاتر متأسفانه به حالت تعلیق در آمده بود.

شروع به کار دوباره انجمن هنرهای نمایشی آبیک

وی با بیان اینکه کارگاه های آموزشی هم به همین دلیل تعطیل شده بودند، افزود: در حال حاضر به یاری کادر پزشکی و رعایت بهداشت و هم رعایت فاصله گذاری اجتماعی به وسیله مردم شاهد این هستیم که شرایط زرد شده است.

کلهر گفت: با توجه به ثبات شرایط موجود انجمن نمایش می تواند فعالیت خود را از نو آغاز کند.

این هنرمند با اشاره به اینکه از 15 تیر کلاس های آموزشی با ظرفیت محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به فعالیت می نماید، اسم کرد: تمامی اعضایی ک قبلا در این شهر به کار تئاتر مشغول بودند جهت رشد و بالندگی هرچه بیشتر این انجمن دعوت به همکاری می شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان آبیک بر حمایت از همه هنرمندان تاکید نمود و افزود: اگر هر هنرمندی قصد فعالیت در این حوزه را دارند من هم به نوبه خودم پای کار هستم و از هنرمندان حمایت می کنم تا انجمن نمایش به روزهای طلاییه خود باز شود.

وی اسم کرد: پلاتو در هنر نمایش و تئاتر مکانی برای تمرین گروه های نمایشی است؛ پلاتو می تواند در کیفیت خروجی کار گروه های هنری تاثیرگذار باشد.

کلهر در سرانجام با بیان اینکه کمترین خواسته هنرمندان آبیکی داشتن پلاتوی اختصاصی است، توضیح داد: از مسئولین خواهشمندیم ک پلاتوی نمایشی که ساخته شده هرچه سریع تر نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند تا اعضای کانون مکانی برای تمرین و اجرای داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 650

به "شروع به کار دوباره انجمن هنرهای نمایشی آبیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار دوباره انجمن هنرهای نمایشی آبیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید