ادعای بازیکن نساجی؛ در بین 10 تیم بالای جدول قرار می گیریم

به گزارش آیان کتاب، هافبک تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد آنها در خاتمه بیستمین دوره لیگ برتر در بین 10 تیم بالای جدول قرار خواهند گرفت.

ادعای بازیکن نساجی؛ در بین 10 تیم بالای جدول قرار می گیریم

محمود قائدرحمتی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: این یک بازی سخت و درگیرانه برای تیم ما بود و مقابل تیمی قرار گرفتیم که نتایج خوبی در لیگ سال جاری گرفته است. ما یک بازی بابرنامه و هوشمندانه انجام دادیم و خوشبختانه از گلی که زدیم به خوبی محافظت کردیم. خوشحالم که این بازی مهم را بردیم و حالا باید به فکر بازی های بعدی باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا نساجی در لیگ برتر ماندگار خواهد شد؟، توضیح داد: دریافت سه امتیاز این بازی تیم ما را از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار گرفته است، ولی هنوز چیزی تمام نشده است. می دانیم که طرفداران نساجی چقدر در خصوص تیم احساس نگرانی می نمایند، ولی تمام هدف ما این است که این فرایند خوب را ادامه دهیم. تیم ما خوشبختانه از لحاظ فنی و همچنین شرایط روحی بازیکنان در شرایط خوبی قرار گرفته است و قول می دهم که نساجی در انتها لیگ برتر در بین 10 تیم اول جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.

هافبک تیم فوتبال نساجی در خصوص بازی بعدی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارند و فرقی ندارد برابر کدام تیم قرار می گیریم. فولاد هم تیم بسیار خوبی است که در لیگ قهرمانان می توانست به مرحله حذفی صعود کند. ما بازی سختی در پیش داریم، ولی فقط دنبال دریافت سه امتیاز هستیم. تیم ما در شرایطی است که حتی به مساوی برابر فولاد هم فکر نمی کند. ما در این بازی محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز را بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 573

به "ادعای بازیکن نساجی؛ در بین 10 تیم بالای جدول قرار می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای بازیکن نساجی؛ در بین 10 تیم بالای جدول قرار می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید