بورس اولین روز شهریور را چگونه شروع می نماید؟ ، تعادل در تشکیل صف های خرید و فروش

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران، در مرحله پیش گشایش بازار سهام روز شنبه یکم شهریورماه، به نظر می رسد تشکیل صف های خرید در نمادهای فولاد، فملی و فارس موجب ایجاد جو مثبت در کل بازار گردد. این در حالی است که تا این لحظه هنوز نمادهایی چون شستا، خودرو و خگستر با صف فروش سنگینی روبرو هستند.

بورس اولین روز شهریور را چگونه شروع می نماید؟ ، تعادل در تشکیل صف های خرید و فروش

در فرایند سفارش گیری بازار سهام، نمادهای ثبهساز، وپارس و ولپارس در حالی بیشترین حجم صف خرید را از آن خود نموده اند که به جز آنها فولاد و فارس و فملی نمادهای شاخص سازی هستند که در سقف قیمت روزانه متقاضی خرید دارند. در طرف عرضه اما خودرو و خگستر به همراه نماد شستا با صف فروش همراه هستند.

با توجه به شرایط به وجود آمده در پیش گشایش به نظر می رسد زور سه غول بورسی فولاد و فملی و فارس بر نمادهای منفی بچربد و در نهایت شاهد شروع سبز بورس در معاملات امروز باشیم.

از امروز بعضی تغییرات در معاملات بازار سهام اتفاق می افتد. بازگشت زمان معاملات بورس به حالت عادی، افزایش سقف سرمایه گذاری صندوق های درآمد ثابت در سهام و افزایش ضریب تضامین خرید اعتباری از اصلاحاتی است که احتمالا به بهبود فرایند معاملات بازار در هفته جاری یاری کند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر شروع می گردد که شاخص کل بورس در هفته گذشته بیش از 11 درصد افت کرد و تا حد زیادی از کانال 2 میلیون واحدی فاصله گرفت.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 131

به "بورس اولین روز شهریور را چگونه شروع می نماید؟ ، تعادل در تشکیل صف های خرید و فروش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس اولین روز شهریور را چگونه شروع می نماید؟ ، تعادل در تشکیل صف های خرید و فروش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید