بورس در سرانجام معاملات امروز سرخ پوش ماند

به گزارش آیان کتاب، خبرگزاری خبرنگاران- شاخص کل بورس امروز 26 آذر با افت 14 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 413 هزار واحد رسید.

بورس در سرانجام معاملات امروز سرخ پوش ماند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، تالار شیشه ای امروز روز پر نوسانی را تجربه کرد بطوریکه در ابتدای معاملات شاخص کل با افت بیش از 27 هزار واحدی در ارتفاع یک میلیون و 400 هزار واحد قرار گرفته است، اما به مرور صف فروش بعضی نماد های عظیم جمع شد و بازار به سمت متعادل شدن پیش رفت.

در انتها معاملات شاخص کل با افت 14 هزار واحدی به عدد یک میلیون و 413 هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با افت 4 هزار واحدی به عدد 619 هزار واحد رسید.

نماد های شستا، شپنا و فارس بیشترین تاثیر را در افت شاخص امروز داشتند و نماد های شستا، ولپارس، خودرو و خساپا از پرتراکنش های بازار بودند.

گروه بانک ها و موسسات اعتباری، شرکت های چند رشته ای و فراورده های نفتی بیشترین افت قیمت ها را شاهد بودند، اما گروه استخراج کانی ها از سبز پوش های بازار امروز بودند.

در فرابورس شاخص با افت 32 واحدی به عدد 18 هزارو 913 واحد رسید و نماد های غصینو، دی و شگویا بیشترین تاثیر را در افت شاخص داشتند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به حدود 15 هزار و 930 میلیارد تومان رسیدو بیش از هزار و 50 میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی بود.

در بازار امروز 221 نماد بیش از یک درصد رشد و 339 نماد نیز بیش از یک درصد افت را تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 329

به "بورس در سرانجام معاملات امروز سرخ پوش ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بورس در سرانجام معاملات امروز سرخ پوش ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید