تمدید فراخوان ترویج خواندن جایزه آسترید لیندگرن

به گزارش آیان کتاب، فراخوان بخش ترویج خواندن جایزه آسترید لیندگرن 2023 تا انتها بهمن تمدید شد.

تمدید فراخوان ترویج خواندن جایزه آسترید لیندگرن

به گزارش خبرنگاران، کمیته جوایز شورای کتاب کودک از افراد و یا نهادهایی که فعالیت ترویج خواندن انجام می دهند، دعوت کرده به این فراخوان پاسخ دهند.

برای شرکت در این برنامه لازم است فرم فراخوان پیوست را تکمیل کرده و آن را همراه گزارش مکتوب فعالیت ها و مستندهای مرتبط شامل: عکس، فیلم، کتاب و مقاله تا تاریخ 30 بهمن ماه به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کند.

جایزه آلما یا جایزه یادبود آسترید لیندگرن به مناسبت بزرگداشت نویسنده محبوب سوئدی آسترید لیندگرن و یکی از پرطرفدارترین نویسندگان جهان از طریق دولت سوئد در سال 2002 بنیان گذاشته شده است. این جایزه دومین جایزه بزرگ ادبیات کودک به شمار می رود.

جایزه آلما در کنار نویسندگان و تصویرگران برجسته هر کشور، به قصه گویان، مروجان و نهادهای حوزه ادبیات کودک و ترویج کتاب خوانی صرف نظر از زبان و ملیت آن ها نیز اختصاص می یابد. تنوع و نوآوری، فراگیر بودن قومیت ها و تداوم اجرای پروژه از جمله معیارهای دریافت این جایزه است.

در حال حاضر، شورای کتاب کودک، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، مؤسسه پژوهشی تاریخ ادبیات بچه ها و انجمن نویسندگان کودک و نوجوان چهار نهادی در ایران هستند که امتیاز معرفی نامزد برای دریافت این جایزه را دارا هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 934

به "تمدید فراخوان ترویج خواندن جایزه آسترید لیندگرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید فراخوان ترویج خواندن جایزه آسترید لیندگرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید