حسینی: امکانات ما در حد نام استقلال نیست

به گزارش آیان کتاب، دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: امکانات تیم ما واقعا در حد نام استقلال نیست و مسائل زیادی داریم.

حسینی: امکانات ما در حد نام استقلال نیست

به گزارش، حسین حسینی بازیکن در مورد شرایط این تیم گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. ما درهفته های گذشته شرایط روحی و روانی خوبی نداشتیم و همه بچه ها مشکل داشتند و آن طور که باید برای این بازی آماده نبودیم، اما خوشبختانه توانستیم بازی را ببریم. تیم پدیده بسیار خوب بود.

او ادامه داد: در چند سال گذشته آنقدر از مسائل صحبت کردیم که خودمان خسته شدیم. اگر زمین تمرین و امکانات را نظاره گر باشید متوجه خواهید شد در حد نام استقلال نیست. من نمی دانم چرا هر سال بحث مدیریت به مشکل می خورد. نام مددی یا شخصی را نمی آورم. هر مدیری که به استقلال آمده نتوانسته برای این تیم کاری کند.

حسینی گفت: برخی از بچه ها 30 درصد مطالبات خود را دریافت نموده اند. سال گذشته به این مقدار مشکل نداشتیم، اما سال جاری در چند ماه اخیر فاجعه بوده است. بازیکنان جوان ما در پی پول هستند. حیف است در حق تیم استقلال اجحاف گردد. ما چیز اضافه نمی خواهیم و فقط مطالبات خود را می خواهیم. چند ماه دیگر با الهلال بازی داریم و فکر می کنم آن ها از تماشا امکانات ما خنده شان بگیرد.

او گفت: مدتی می گفتند فوتبالیست ها پولکی هستند. به هر حال ما باید از فوتبال پول در بیاوریم. مرادمند روی قراردادش حساب نموده که چک داده است. دلم برای بازیکنان جوان تیم می سوزد که دنبال یکی، دو میلیون تومان پول هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 711

به "حسینی: امکانات ما در حد نام استقلال نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: امکانات ما در حد نام استقلال نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید