خبرنگاران تمدن سازی اسلامی به دست جوانان مومن انقلابی محقق می گردد

به گزارش آیان کتاب، کرمانشاه-خبرنگاران- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: باید یک ایران جدید منطبق بر معیارهای ایرانی اسلامی ساخت که این امر به دست جوانان متعهد انقلابی و حرکت در جهت فرمایشات مقام معم رهبری محقق می گردد.

خبرنگاران تمدن سازی اسلامی به دست جوانان مومن انقلابی محقق می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران؛ سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی پنجشنبه شب در آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در مجتمع ورزشی شهدای بازی دراز، گفت: در طول 40سال گذشته همه برنامه ریزیها برای انقلاب اسلامی کوشش برای تغییر اعتقادات ملت ایران از سوی استکبار و دشمنان بوده که لازمه آن تغییر سبک زندگی مردم است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوان انقلابی خصوصیات رفتاری یک مومن انقلابی را دارد و چنین جوانی در منطق و بینش و روشش مومن و متعهد است و خود را فدای انقلاب و خدا می نماید و چنین جوان خودساخته ای می تواند جامعه را اصلاح کند.

وی ادامه داد: باید یک ایران جدید منطبق بر معیارهای ایرانی اسلامی ساخت، این راه طولانی است اول باید محیط دشمن و ابزار آلات آن و سپس جهت شناسایی گردد.

این نماینده مجلس در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به اینکه استان دلیرمرد و مرزی کرمانشاه در جنگ حماسه ها آفرید و مرارت های زیادی کشید، گفت: در این استان منابع خدادادی فراوانی وجود دارد که از این ظرفیت های برای ایجاد اشتغال و برطرف بیکاری استفاده کرد.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: منابع مالی و عمرانی در این استان باید برای رشد و توسعه مالی استان هزینه می شد ولی می بینیم در گذشته صرف بعضی از این پروژه های بی پایان و دارای عاقبتی نامشخص مانند منوریل شده است.

در این مراسم از سامانه سنجش و ارزیابی نخبگان جوان مومن (نجم)، راه اندازی حلقه های میانی تصمیم ساز و نیز مدل جدید حکمرانی دولت جوان رونمایی و از نخبگان جوان کرمانشاهی در عرصه خبر، هنری، ورزشی، عملی و فرهنگی نیز تجلیل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 509

به "خبرنگاران تمدن سازی اسلامی به دست جوانان مومن انقلابی محقق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمدن سازی اسلامی به دست جوانان مومن انقلابی محقق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید