رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور

به گزارش آیان کتاب، خبرنگاران/زنجان وزیر صمت گفت: استان زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری است.

رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور

سیدرضا فاطمی امین امشب (27 آبان ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور رئیس جمهور و هیئت همراه در دانشگاه زنجان برگزار گشت، با اشاره به مصوبات سفر به شهرستان ها و بازدید از واحدهای صنعتی استان، اظهار کرد: تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی و 20 طرح نیمه تمام با 280 میلیون یورو و چندین میلیارد تومان تسهیلات، از جمله این مصوبات است.

وی با اشاره به بازدید از شرکت ایران ترانسفو، افزود: این شرکت افتخار ملی است و خوشبختانه در حال حاضر رونق خوبی دارد و باید توجه داشت کارخانه ای که در سال های گذشته در حال واگذاری بود، امروز به خوبی فعالیت می کند.

این مسئول با اشاره به مسائل بخش معدن در استان زنجان، ادامه داد: بازگشت 15 درصدی حقوق دولتی معادن و استفاده در منطقه ها حاشیه ای معادن، مسئله مهمی بود که باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری سازمان برنامه و بودجه درخواست می شود تمهیداتی اندیشیده شود که این منابع وارد هزینه جاری دولت نشود؛ همچنین مسائل محیط زیستی معادن استان نیز پیگیری خواهد شد.

فاطمی امین شرح داد: صنعت برق، نساجی، سلولزی و معدن از قابلیت های صنعتی استان است که می توانند نقش مهمی در صادرات و تجارت کشور داشته باشند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: استان زنجان در رده دوم به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری است که امیدواریم با حمایت بخش دولتی و خصوصی، آینده درخشانی در سال 1404 شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1030

به "رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رتبه دوم زنجان به لحاظ قابلیت سرمایه گذاری در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید