خبرنگاران شعبه یک فروشگاه زنجیره ای در مشهد مهر و موم شد

به گزارش آیان کتاب، مشهد- خبرنگاران- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: یکی از شعب یک فروشگاه زنجیره ای به دلیل ایجاد ازدحام جمعیت برای عرضه کالا و افزایش خطر شیوع ویروس کرونا در خیابان طبرسی مشهد مهر و موم شد.

خبرنگاران شعبه یک فروشگاه زنجیره ای در مشهد مهر و موم شد

امیر دلداری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: پس از انتشار تصاویر ازدحام جمعیت در مقابل یکی از شعب این فروشگاه طی شب گذشته امروز با تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا این فروشگاه با حضور تیم های نظارتی و بازرسی، مهر و موم شد.

وی اضافه کرد: این فروشگاه زنجیره ای مشمول ممنوعیت فعالیت بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا نبود اما ازدحام جمعیت در مقابل آن یک تخلف محسوب شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: علاوه بر مهر و موم واحد مزبور، روز گذشته طی 10 هزار و 800 مورد بازرسی که توسط 16 گشت مشترک بازرسی متشکل از بازرسان اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن انتظامی مشهد، سازمان صنعت معدن و تجارت و مرکز بهداشت در سطح شهر مشهد انجام شد 180 مورد اخطار کتبی، 15 فرم جریمه تنظیم و 32 واحد صنفی مهر و موم شد.

دلداری افزود: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از ابتدای آذرماه امسال به جز مشاغل گروه یک، فعالیت مشاغل گروه 2، سه و چهار در شهرها با شرایط قرمز به لحاظ شیوع کرونا ممنوع شده است و فقط نانوایی ها، سوپرمارکتها، فروشندگان میوه و سبزی، مواد پروتئینی، تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی و شوینده، عینک سازان، فروشندگان گیاهان دارویی، فروشگاه های زنجیره ای، همچنین واحدهای خدماتی شامل خشکشویی ها، واحدهای تعمیر خودرو، الکترومکانیک و تلفن همراه، فروشندگان لوازم خانگی، رایانه، مصالح ساختمانی، لوله و پروفیل، شوفاژ و تهویه، لوله بازکنی و قفل و کلیدسازی، آهنگران و صنوف ارایه دهنده خدمات و تعمیرات مجاز به فعالیت بدون محدودیت هستند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت 482 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید 19 در کشور به 46 هزار و 689 تن رسید و 27 استان همچنان در شرایط قرمز کرونا هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 282

به "خبرنگاران شعبه یک فروشگاه زنجیره ای در مشهد مهر و موم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شعبه یک فروشگاه زنجیره ای در مشهد مهر و موم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید