تورهای چین: شیلی استفاده از واکسن چین برای بچه ها را تأیید کرد

به گزارش آیان کتاب، نهاد تنظیم کننده بهداشت عمومی شیلی استفاده از واکسن کووید 19 شرکت زیست فناوری سینوواک را برای بچه ها بالای 6 سال تأیید کرد.

تورهای چین: شیلی استفاده از واکسن چین برای بچه ها را تأیید کرد

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از یو اس نیوز، نهاد تنظیم نماینده بهداشت عمومی شیلی استفاده از واکسن کووید 19 شرکت زیست فناوری سینوواک (Sinovac) را برای بچه ها بالای 6 سال تأیید کرد.

این کشور آمریکای جنوبی قبلاً استفاده از واکسن فایزربرای بچه ها بالای 12 سال را تأیید نموده است و 654 هزار و 53 نفر حداقل یک دز از واکسن را از ماه مه (اردیبهشت ماه) دریافت نموده اند.

دولت شیلی با تایید تزریق واکسن چین برای بچه ها به افراد بیشتری اجازه می دهد تا در کمپین واکسیناسیون سریع این کشور شرکت نمایند.

وزیر بهداشت شیلی گفته: این یک خبر عالی برای بچه ها در سن مدرسه و کسانی است که در برنامه های واکسیناسیون قبلی گنجانده نشده بودند.

گزارش رسانه های چینی حاکی است واکسن این شرکت که کروناوَک (CoronaVac) نام دارد پس از اینکه در 14 روز دو بار به بدن افراد تزریق شد، سبب ایجاد آنتی بادی یا پادتن در بیش از 90 درصد افراد شده است.

شرکت سینوواک در حال ساخت یک مرکز فراوریی است که هدف آن افزایش تعداد دزهای موجود از واکسن برای محافظت از مردم در برابر کرونا است. برای فراوری این واکسن از ویروس غیرفعال کرونا (SARS-CoV-2) استفاده شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 726

به "تورهای چین: شیلی استفاده از واکسن چین برای بچه ها را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: شیلی استفاده از واکسن چین برای بچه ها را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید