قیمت نو محصولات سایپا در هفته اول خرداد 1400

به گزارش آیان کتاب، شورای رقابت درنهایت بعد از کش و قوسی چندماهه در اعلام قیمت های نو انواع خودرو، امروز در جلسه 462 خود تصمیم نهایی را برای افزایش قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا در سال 1400 گفت.گروه خودروسازی سایپا باتوجه به بخش نامه نو شورای رقابت، قیمت نو محصولاتش را برای خرداد 1400 گفت. همچنین باتوجه به قوانین پیش رو، این قیمت ها تا شهریور 1400 باقی خواهد ماند. در این افزایش قیمت شورای رقابت، بهای برخی از محصولات سایپا بیش از 20 میلیون تومان رشد داشته است.

قیمت نو محصولات سایپا در هفته اول خرداد 1400

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت محصولات ایران خودرو کلید خورد + جدول قیمت

بر اساس تصمیم شورای رقابت، همه کسانی که تا سرانجام سال 99 برای خرید خودرو ثبت نام کرده و پیش پرداخت داشته اند، مشمول دریافت سود نیستند و افزایش قیمت به آنها تعلق نمی گیرد.

باتوجه به قیمت تازه اعلام شده در خرداد 1400 برای محصولات سایپا، شاهد هستیم که قیمت تمام شدهٔ شاهین دنده ای تیپ G برای مشتریان به 291 میلیون و 871 هزار تومان رسید. این سدان تازه در جایگاه گران ترین خودروی سایپا قرار گرفته است. گروه خودروسازی سایپا در بحث خودروهای سواری، محصول دیگری را با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان ندارد و ارزان ترین خودروی این شرکت تیبا صندوق دار تیپ SX با قیمت 100 میلیون و 630 هزار تومان است. همچنین باید توجه داشت که در جدول زیر، قیمت تازه خانواده کوییک آر اعلام نشده و افزایش قیمت مربوط به این نسخه کوییک، در حوزه اختیارات شرکت پارس خودرو است.

***

شما می توانید تازهترین اخبار خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1047

به "قیمت نو محصولات سایپا در هفته اول خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نو محصولات سایپا در هفته اول خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید