هدف اول جابجایی استقلال تعیین شد ، خداحافظی تلخ یک آبی پوش؟

به گزارش آیان کتاب، استقلال در فصلی که گذشت در خط دروازه و در چند بازی بزرگ و مهم آسیب دید.

هدف اول جابجایی استقلال تعیین شد ، خداحافظی تلخ یک آبی پوش؟

به گزارش خبرنگاران یکی از خریدهایی که ریکاردو برای این فصل تاکید داشت، اضافه کردن یک دروازه بان خوب به ترکیب تیم آبی بود.

استقلال در فصلی که گذشت در خط دروازه و در چند بازی بزرگ و مهم آسیب دید. یکی از این بازی ها ملاقات رفت پرسپولیس بود که بازی دو بر یک برده را در ثانیه های انتهای بازی با تساوی دو بر دو عوض کرد. یا در مصاف با سپاهان در اصفهان که دو بر یک شکست خورد.

ریکاردو ساپینتو بر این عقیده است که در فصل سپری شده دروازه بان اول و دوم استقلال در بازی های مهم به استقلال به منظور کسب امتیازات حساس برای قهرمانی یاری نکردند. دیدید که در انتها بازی با صنعت نفت در ورزشگاه آزادی که با نتیجه مساوی یک بر یک به انتها رسید، ریکاردو ساپیتو بلافاصله بعد از سوت انتها بازی از سوی داور به سمت سیدحسین حسینی رفت و از او انتقاد کرد. انتقاد تماشاگران تیم استقلال از حسینی به حد خود رسیده است تا جایی که همسر این بازیکن مجبور به واکنش درفضای مجازی شد.

باید منتظر ماند و دید مربی تازهی که جایگزین ریکاردو ساپینتو می گردد، دروازه بان تازه برای استقلال می خرد یا نه. او اگر این کار را انجام ندهد به طور حتم با انتقاد تماشاگران روبرو می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 1195

به "هدف اول جابجایی استقلال تعیین شد ، خداحافظی تلخ یک آبی پوش؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف اول جابجایی استقلال تعیین شد ، خداحافظی تلخ یک آبی پوش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید