پروژه های نیمه تمام مشخص تکلیف می شوند

به گزارش آیان کتاب، تهران (پانا) - سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه از تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام سنوانی قبل از اتمام سال خبر داد.

پروژه های نیمه تمام مشخص تکلیف می شوند

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری، سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه از رفع مسائل و موانع پروژه های سنواتی باقیمانده و تکمیل نشده و تکمیل آنها تا سرانجام سال جاری خبر داد.

سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه گفت: برای حل مسائل و معضلاتی که در شهرهای تازه برای تعهدات سنواتی وجود دارد هماهنگی هایی را با استانداری های و مدیران خدمات رسان فضاهای شهری در دستور کار قرار داده ایم.

جعفری در ادامه با تاکید بر اینکه همکاری شهرداری ها، شرکت های زیرساخت و شرکت های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز بسیار برای تکمیل طرح های نیمه تمام از جمله واحدهای باقیمانده مسکن مهر حائز اهمیت است گفت: آمار فراوانی از عدم تحویل واحدهای مسکونی مهر وجود دارد که نیازمند آن است تا زیرساخت های آن تامین و شرایط برای سکونت ساکنان فراهم شود.

وی توضیح داد: تا سرانجام سال جاری تمامی پروژه های سنواتی باقیمانده، شناسایی و ظرفیت سازی برای تکمیل آنها انجام می شود.

جعفری توضیح داد: با تاکید وزیر راه و شهرسازی در سال آینده علاوه بر جهش در رفع مسائل و موانع، در تولید مسکن نیز تحول و جهش ایجاد خواهد شد که گزارش آن طی ماه های آینده اعلام می شود.

یادآور می شود، بنا بر تازه ترین اظهارنظر از سوی سرپرست شرکت عمران شهرهای تازه، در حال حاضر 40 هزار واحد مسکونی در تعهد شهرهای تازه است که بناست تا این واحدها به همراه زیرساخت های آن در ماه های ابتدایی سال آینده تکمیل و تحویل شود. تامین مالی تکمیل زیرساخت های مسکن مهر باقیمانده را بانک مسکن برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 اسفند 1400 بروزرسانی: 17 اسفند 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 922

به "پروژه های نیمه تمام مشخص تکلیف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های نیمه تمام مشخص تکلیف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید