پیش بینی عجیب یک کارشناس ، احتمال جهش شدید قیمت مسکن در 1400

به گزارش آیان کتاب، به گزارش خبرنگاران، آخرین گزارش بانک مرکزی حاکی از این است که متوسط قیمت مسکن در تهران به بیش از 26 میلیون تومان رسیده است. میزان رشد ماهانه قیمت مسکن در آخرین آمار یعنی مهر ماه سال جاری 10 درصد اعلام شده که حتی نسبت به دیگر بازارها نیز فرایند صعودی تر داشته است.

پیش بینی عجیب یک کارشناس ، احتمال جهش شدید قیمت مسکن در 1400

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در همین حال در روزهای نزولی شدن قیمت دلار و طلا بعضی از فعالان بازار مسکن از کاهش قیمت در این بازار نیز سخن گفتند اما اکنون یک کارشناس بازار مسکن پیش بینی متفاوتی را مطرح نموده است. او در حالی از احتمال افزایش قیمت مسکن سخن گفته که به دلیل کاهش نااطمینانی هایی مانند باخت ترامپ در انتخابات آمریکا و شاید کاهش تحریم های ایران چنین رشدی احتمال بالایی ندارد.

بیت الله ستاریان در پاسخ به این سوال که با توجه به فرایند فعلی بازار و نوسان قیمت مصالح ساختمانی آیا تا انتها سال بر هزینه ساخت مسکن افزوده خواهد شد؟ اظهار کرد: با توجه به تورمی که پیش بینی می گردد باید گفت تا انتها سال به حتم بر هزینه ساخت افزوده خواهد شد.

ستاریان که با خبرآنلاین مصاحبه می کرد در خصوص میزان افزایش قیمت مسکن در سال 1400 عنوان نمود: بنده فرایند شش تا 10 درصد افزایش قیمت در ماه را تا انتها سال قطعی می دانم. اما جهش اصلی در بهار سال آینده خواهد بود که جهش بسیار بالایی خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 269

به "پیش بینی عجیب یک کارشناس ، احتمال جهش شدید قیمت مسکن در 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عجیب یک کارشناس ، احتمال جهش شدید قیمت مسکن در 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید