تور ارزان چین: چین: تایوان قادر به تغییر واقعیت نیست؛ اتحاد دوباره قطعی است

به گزارش آیان کتاب، سخنگوی وزارت خارجه چین در آستانه گفتگوی مجازی میان روسای جمهور چین و آمریکا بار دیگر از رفتار مقامات آمریکایی و مواضع آنها در قبال تایوان انتقاد کرد.

تور ارزان چین: چین: تایوان قادر به تغییر واقعیت نیست؛ اتحاد دوباره قطعی است

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان، ژائو لیجیان، سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری خود با انتقاد از مواضع غرب درخصوص موضوع تایوان و سفر رئیس جمهوری هندوراس به تایوان گفت حزب پیشروی دموکراتیک تایوان درحال ایجاد توهم حمایت بین المللی است که در واقع نمی تواند این واقعیت را تغییر دهد که تایوان بخشی از چین است و نمی تواند مانع از اتحاد دوباره چین گردد.

وی در ادامه در واکنش به ادعاهای آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا درباره تایوان گفت که چین شدیدا با چنین ادعاهایی درباره منطقه تایوان مخالف است که برخلاف توافق ایجاد شده میان دو کشور در زمانی است که روابط دیپلماتیک شکل گرفت.

طبق گزارش رسانه رسمی چین، شی جین پینگ، رئیس جمهوری این کشور قرار است در اولین ملاقات مجازی خود با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا درباره موضوع تایوان به وی هشدار دهد تا از مواضع خود عقب نشینی کند.

احتمالا رئیس جمهوری چین در این ملاقات میخواهد تا همتای آمریکایی خود را تحت تاثیر قرار داده و به او این موضوع را گوشزد کند که پکن مصمم به اتحاد دوباره ملی در آینده نزدیک به هر هزینه ای است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 840

به "تور ارزان چین: چین: تایوان قادر به تغییر واقعیت نیست؛ اتحاد دوباره قطعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: چین: تایوان قادر به تغییر واقعیت نیست؛ اتحاد دوباره قطعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید