یورو 2020، فرانسه در استادیوم لبریز از تماشاگر، حریف مجارستان نشد

به گزارش آیان کتاب، شاگردان دیدیه دشان در دومین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 مقابل مجارستان تن به تساوی دادند.

یورو 2020، فرانسه در استادیوم لبریز از تماشاگر، حریف مجارستان نشد

با ما سفر کنید و با تور ارزان مجارستان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دور دوم مرحله گروهی مسابقات یورو 2020، از ساعت 17:30 امروز (شنبه - به وقت تهران) از گروه F تیم های ملی فوتبال مجارستان و فرانسه مقابل هم صف آرایی کردند. این بازی که با حضور 65 هزار تماشاگر در استادیوم پوشکاش آره نا واقع در شهر بوداپست برگزار گردید، در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت. مجارستانی ها در بازی قبل مقابل پرتغال نیز حضور پرتعدادی در استادیوم پوشکاش آره نا داشتند که در دوره پس از فراگیری ویروس کرونا رکوردی قابل توجه محسوب می گردد.

شاگردان دیدیه دشان که در نیمه اول با وجود داشتن مالکیت بیشتری از توپ و میدان در دقیقه 2+45 دروازه شان توسط آتیلا فیولا باز شد، نیمه دوم را هجومی تر شروع کرد و در نهایت در دقیقه 66 توسط آنتوان گریزمان و روی پاس کیلیان امباپه قفل دروازه مجارها را بازکردند و بازی را به تساوی کشاندند. در ادامه فرانسه حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب داد و مجارستانی ها هم بیشتر چشم به ضدحملات داشتند که نتیجه ای در برنداشت و دو تیم در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

قهرمان دنیا با این تساوی چهار امتیازی شد و به صدر جدول گروه صعود کرد، این در حالی است که مجارستان یک امتیازی شد و در مکان سوم نهاده شد.

مایکل اولیور داور انگلیسی در این بازی به بنجامین پاوار از فرانسه (10) و اندر بولکا (52) از مجارستان کارت زرد نشان داد.

پفراینده دور دوم مرحله گروهی این رقابت ها امشب با برگزاری دو ملاقات بسته می گردد که بر این اساس از ساعت 20:30 تیم های پرتغال و آلمان از گروه F در استادیوم آلیانتس آره نا شهر مونیخ به مصاف هم می فرایند و از ساعت 23:30 نیز از گروه E اسپانیا در استادیوم کارتوخا واقع در شهر سویا پذیرای لهستان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 634

به "یورو 2020، فرانسه در استادیوم لبریز از تماشاگر، حریف مجارستان نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، فرانسه در استادیوم لبریز از تماشاگر، حریف مجارستان نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید