تور ارزان ترکیه: اردوغان: ترکیه را ابرقدرت لجستیکی دنیا می کنم

به گزارش آیان کتاب، فارس نوشت:رئیس جمهور ترکیه شبانگاه سه شنبه به وقت تهران در نشست خبری مدعی شد کشورش را در سال سال 2053 به ابرقدرت لجستیکی در دنیا تبدیل خواهد نمود.

تور ارزان ترکیه: اردوغان: ترکیه را ابرقدرت لجستیکی دنیا می کنم

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به نوشته روزنامه دیلی صباح، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت که ترکیه برای تبدیل شدن به یک ابرقدرت لجستیکی راه روشنی در پیش دارد. اردوغان اضافه نمود، ترکیه در پی این است که یک ابرقدرت لجستیکی در جغرافیایی از لندن تا پکن، سیبری تا آفریقای جنوبی باشد.

رئیس جمهور ترکیه گفت: ما شبکه راه آهن خود را از 10959 کیلومتر به 13022 کیلومتر توسعه دادیم. هدف ما افزایش این رقم به 28590 کیلومتر تا سال 2053 است.با توسعه خطوط قطار تند رو تا سال 2053، تعداد استان های متصل به یکدیگر با این سامانه را از 8 استان به 52 استان افزایش خواهیم داد.

اردوغان بعلاوه از طرح های دولت برای حمایت از اشتغال در ترکیه اطلاع داد.

این در حالی است که رسانه ها گزارش کردند که مردم شهر استانبول در ترکیه به تازگی در اعتراض به افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تظاهرات کردند. در استانبول کرایه حمل و نقل عمومی 40 درصد افزایش یافته و اعتراضات به این افزایش قیمت روزهاست که ادامه دارد.

روز شنبه تجمعی در مقابل یک ایستگاه اتوبوس مترو در راستانبول برگزار گردید. در این تجمع بعضی اعضای حزب اچ دی پی شرکت کردند. یکی از بانوان شرکت کننده در این تظاهرات گفت که کرایه ها 40 درصد افزایش یافته و عملاً راحتی تردد را برای بخش بزرگی از جمعیت استانبول از بین برده است.

این فعال مالی اعلام نمود: فقر در ترکیه در دو ماه اخیر به شدت افزایش یافته و حداقل دستمزدها برای تامین نیازهای اساسی مدتهاست در مقابل افزایش قیمت مواد غذایی، آب، گاز، برق و سوخت کافی نبوده است.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: ayanketab.ir شناسه مطلب: 995

به "تور ارزان ترکیه: اردوغان: ترکیه را ابرقدرت لجستیکی دنیا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ترکیه: اردوغان: ترکیه را ابرقدرت لجستیکی دنیا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید